loader image

جستجو

Day: فروردین 20, 1402

نشنال اینترست:
عصر نوین دلارزدایی

روزنامه «نشنال اینترست» در یادداشت خود به بررسی موضوع عصر نوین دلارزدایی پرداخت و تاکید کرد: کمیسیون اقتصادی اوراسیا در حال آماده شدن برای ارزی با پشتوانه کالایی است که بر اساس بسته کالایی از طلا، آب، نفت، غلات و فلزات است.

مطالعه مطلب

خاورمیانه:
اسرائیل و آذربایجان؛ دوستان و شرکای قابل‌ اعتماد

موسسه «خاورمیانه» در مقاله خود با اشاره به روابط سیاسی صبورانه و صمیمانه اسرائیل و آذربایجان، تاکید کرد: افزایش روابط دیپلماتیک دوجانبه به‌تازگی ممکن است به خرید تسلیحات جدید نیز تبدیل شود.

مطالعه مطلب

فارن پالیسی:
جنگ روسیه امیدهای پکن برای عدم دخالت ناتو را از بین برده است

نشریه «فارن پالیسی» نوشت: در حالی که پکن مدت‌هاست در برابر مداخله قدرت‌های خارجی در همسایگی خود مقاومت می‌کند، حمله روسیه به اوکراین ممکن است در نهایت ناتو را مجبور کرده باشد که به آسیا توجه کند.

مطالعه مطلب

رویترز:
تلاش ولیعهد عربستان برای پویایی منطقه

خبرگزاری «رویترز» در گزارش تازه خود از تلاش ولیعهد عربستان برای پویایی منطقه خبر داد و اعلام کرد: محمد بن سلمان نشان داده است که آماده است به تنهایی و بدون کمک آمریکا، ‌‌به‌دنبال منافع ‌‌‌‌‌عربستان باشد.

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
تأثیر توافق ایران و عربستان بر لبنان

روزنامه« نشنال اینترست» دریادداشت تازه خود با اشاره به تاثیر توافق ایران و عربستان بر لبنان، نوشت: رقابت بین ‌‌‌‌‌عربستان و ایران در لبنان به سال‌ها قبل از عقب‌نشینی سوریه برمی‌گردد و عمدتاً در امتداد خطوط گسل‌های فرقه‌ای شکل می‌گیرد.

مطالعه مطلب