loader image

جستجو

Day: تیر 5, 1402

کویینسی:
جهانی بدون هژمون!

اندیشکده «کویینسی» در مقاله خود با اشاره به اینکه آمریکا از هژمون جهانی بودن فاصله زیادی دارد، تاکید کرد: اکثر کشورهای در حال توسعه، از جمله قدرت‌های نوظهور در جنوب جهانی، دیگر حاضر نیستند بین آمریکا و رقبای ژئوپلیتیکی آن انتخاب‌هایی با مجموع صفر داشته باشند.

مطالعه مطلب

نیویورک تایمز:
ارسال کمک‌های آمریکا به اردوگاه سوری

روزنامه «نیویورک تایمز» در مطلب تازه خود با اشاره به وضعیت دردناک  اردوگاه رکبان که در چند مایلی از پایگاه آمریکا در التنف در جنوب شرقی سوریه قرار گرفته،‌ به بررسی ارسال کمک‌های آمریکا به اردوگاه سوری، پرداخت.

مطالعه مطلب

بلومبرگ:
چالش همیشگی رئیس‌جمهور آمریکا با کنگره

خبرگزاری «بلومبرگ» در گزارش خود با اشاره به اینکه مقامات دولت بایدن تلاش میکنند معامله جدیدی با ایران انجام دهند، خبرداد: براساس قانون بازنگری هسته‌ای، کاخ سفید موظف است ‌به‌طور دوره‌ای به کنگره اطمینان دهد که ایران به پایان معامله خود ادامه می‌دهد.

مطالعه مطلب

نیوزویک:
صلح سرد در غرب‌آسیا

نشریه «نیوزویک» در یادداشت خود با اشاره به اینکه صلح واقعی با اسرائیلمی‌تواند منافع زیادی برای مصر به همراه داشته باشد، تاکید کرد: صلح بین قاهره و اورشلیم هرگز به مردم و کل دولت تعمیم داده نشد.

مطالعه مطلب

توافقی که ایران و آمریکا به آن نیاز دارند

نشریه «فارن پالیسی» در مقاله‌ای به بررسی موضوع توافقی که ایران و امریکا به آن نیاز دارند،‌ پرداخت و نوشت: عوامل مختلفی مهم‌تر از همه، فقدان اراده سیاسی موجب شده بود نه این توافق احیا شود و نه اجازه داده شود که بمیرد.

مطالعه مطلب