loader image

جستجو

Day: تیر 14, 1402

نشنال اینترست:
نیاز مبرم واشنگتن به چارچوب امنیتی اقتصادی جدید

روزنامه «نشنال اینترست» در گزارش خود ضمن اشاره به نیاز مبرم واشنگتن به چارچوب امنیتی اقتصادی جدید،‌نوشت: ، فقدان رهبری و چشم‌انداز آمریکا، نیمکره غربی جهان را در برابر تجاوزات استبدادی، اقتصادهای ضعیف و جمعیت‌های در معرض خطر، آسیب‌پذیر کرده است

مطالعه مطلب

فوربز:
تسلیم هوایی اسرائیل در برابر ایران در سوریه

وبگاه «فوربز» در گزارش خود با اشاره به تسلیم هوایی اسرائیل در برابر ایران در سوریه، نوشت: گزارش‌ها حاکی از آن است که تلاش‌های ایران برای استقرار پیشرفته‌ترین سامانه‌های موشکی پدافند هوایی خود در سوریه ادامه دارد.

مطالعه مطلب

فارن افرز:
شکست ماشین جنگی آمریکا

نشریه «فارن افرز» در یادداشت خود به بررسی شکست ماشین جنگی آمریکا پرداخت و نوشت : برای خدمت بهتر به اوکراین، واشنگتن باید بیشتر در آینده آمریکایی‌ها سرمایه‌گذاری کند، نه‌فقط در قابلیت‌های دفاعی خود.

مطالعه مطلب

اکونومیست:
ناتو در حال تدوین طرح‌های جدید برای دفاع از اروپاست

نشریه«اکونومیست» نوشت متحدان توافق کردند که درمجموع بیش از 100 هزار سرباز را در کمتر از 10 روز و 200 هزار سرباز دیگر را با آمادگی یک‌ماهه آماده نگه‌دارند که تعداد بسیار بیشتری از سربازان با آمادگی بالا نسبت به قبل است.

مطالعه مطلب

تایمز اسرائیل:
درخواست تحقیق در مورد علت مرخصی رابرت مالی

روزنامه «تایمز اسرائیل» در یادداشت خود با اشاره به درخواست تحقیق در مورد علت مرخصی رابرت مالی توسط نماینده جمهوری خواه، نوشت: وزارت امور خارجه آمریکا از هرگونه اظهارنظر فوری درباره نامه مک کال خودداری کرد.

مطالعه مطلب

کارنگی:
چشم‌انداز عادی‌سازی اسرائیل و عربستان

موسسه «کارنگی» در مقاله‌ای به بررسی چشم‌انداز عادی سازی اسرائیل و عربستان پرداخت و تاکید کرد: مرکزیت نقش فعال‌تر عربستان در منطقه را تقویت می‌کند، پذیرش اسرائیل توسط جهان عرب را تقویت می‌کند و حضور آمریکا در منطقه را به قیمت رشد چین تقویت می‌کند.

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
نگاهی به استراتژی جدید ایران در قبال اسرائیل

روزنامه «نشنال اینترست» در مطلب تازه خود با اشاره به نگرانی‌های اسراییل درمورد نفوذ منطقه‌ای و پیشرفت‌های نظامی ایران، نوشت: سیاست بلندمدت ایران در قبال اسرائیل همواره مبتنی بر ایجاد یک جبهه دفاعی در شرق مدیترانه بوده است.

مطالعه مطلب