loader image

جستجو

Day: تیر 28, 1402

فارن افرز:
روند صعودی رقابت آمریکا و چین

نشریه «فارن افرز» درمطلب تازه خود با اشاره به اینکه آمریکا و چین درگیر رقابتی هستند که تا آینده قابل پیش‌بینی گسترش خواهد یافت، تاکید کرد: برای دو کشور بسیار مهم است که از چارچوب‌بندی رقابت خود در چارچوب‌های ایدئولوژیک اجتناب کنند.

مطالعه مطلب

مدرن دیپلماسی:
موقعیت حساس هند در سازمان همکاری شانگهای و بریکس

وبگاه «مدرن دیپلماسی» در گزارش خود از موقعیت حساس هند در سازمان همکاری شانگهای و بریکس خبر داد  و اعلام کرد: هند به‌رغم مشارکت در سازمان همکاری شانگهای و بریکس، از تأیید هرگونه راهبردی که شامل چین باشد، تردید دارد.

مطالعه مطلب

فارن افرز:
مشارکت چندجانبه کشورهای غرب‌آسیا

نشریه «فارن افرز» در یادداشت خود ضمن اشاره به اینکه اگرچه غرب‌آسیا دارای یک مشارکت چندجانبه است، اما چندقطبی نیست، نوشت: آمریکا تا حد زیادی حامی امنیتی غرب‌آسیا است و بعید به نظر می‌رسد که این موقعیت امنیتی را بخواهد در آینده از دست بدهد.

مطالعه مطلب

فاینشنال تایمز:
علت لو رفتن میلیون‌ها ایمیل نظامی آمریکا

روزنامه «فاینشنال تایمز» در یادداشت خود به بررسی علت لو رفتن میلیون‌ها ایمیل نظامی آمریکا پرداخت و نوشت:  میلیون‌ها ایمیل نظامی ‌آمریکا به اشتباه به کشور مالی، متحد روسیه ارسال شده که دلیل آن یک اشتباه تایپی جزیی است.

مطالعه مطلب

جروزالم پست:
ایران به اهداف خود در خلیج‌فارس دست ‌یافت؟

نشریه «جروزالم پست»در یادداشتی با اشاره به سفر اخیر وزیرخارجه ایران به کشورهای خلیج فارس، تاکید کرد: ایران توانسته است دوباره وارد عرصه آشتی دیپلماتیک شود و به بخش قابل‌توجهی از اهداف خود حتی در سطوح دیپلماتیک و رویه‌ای دست یابد.

مطالعه مطلب

جروزالم پست:
حضور وزیر دفاع اسرائیل در جمهوری آذربایجان

نشریه «جروزالم پست» درگزارشی از حضور وزیر دفاع اسرائیل در جمهوری آذربایجان خبر داد و اعلام کرد: هدف از این سفر تقویت روابط راهبردی دوجانبه، تشدید هماهنگی دیپلماتیک و گسترش روابط دفاعی و فناوری بین دو کشور است.

مطالعه مطلب