loader image

جستجو

Day: مرداد 8, 1402

واشنگتن فری بیکن:
رابرت مالی به جرم جاسوسی برای ایران از کار برکنار شد

نشریه «واشنگتن فری بیکن» گزارش جالب و جنجالی منتشر کرد که در آن به ابعاد جدید علت برکناری و قطع شدن دسترسی‌های امنیتی رابرت مالی، مسئول سابق میز ایران در وزارت خارجه آمریکا پرداخته است.

مطالعه مطلب

شورای روابط خارجی آمریکا:
عراق چگونه از آرامش منطقه‌ای بهره‌مند می‌شود

اندیشکده«شورای روابط خارجی آمریکا»در مقاله خود به بررسی این موضوع که عراق چگونه از آرامش منطقه‌ای بهره‌مند می‌شود پرداخت و نوشت: نخست‌وزیر عراق- «محمد السودانی» در حال تقویت روابط با اعضای شورای همکاری خلیج‌فارس است.

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
بایدن نباید تعهدات امنیتی به عربستان را افزایش دهد

روزنامه «نشنال اینترست» در مطلبی با اشاره به اینکه بایدن نباید تعهدات امنیتی به عربستان را افزایش دهد،‌نوشت: چالشی است که آمریکا با آن مواجه است ازجمله رشد چین در خارج از منطقه که استدلالی برای عدم اجازه دادن به تعهدات در غرب‌آسیا برای محدود کردن منابع نظامی بیشتر آمریکا است.

مطالعه مطلب

کویینسی:
معامله‌ سهام اسلحه هنگام رای دادن به جنگ

اندیشکده «کویینسی» در یادداشت خود به بررسی موضوع معامله سهام اسلحه هنگام رای دادن به جنگ پرداخت و نوشت:‌ دادوستد سهام تنها بخشی از مشکل بزرگ‌تر فشارهای ناروا بر کنگره برای افزایش در هزینه‌های پنتاگون است.

مطالعه مطلب

وارآن راکس:
خنثی کردن تهدیدات هسته‌ای روسیه

نشریه «وارآن راکس» در مطلب تازه خود ضمن اشاره به ادعای پوتین مبنی بر آماده‌باش نیروهای هسته‌ای روسیه، نوشت: چند ماه آینده جنگ در اوکراین به‌طور فزاینده‌ای خطرناک خواهد بود، زیرا ناامیدی در اوکراین و روسیه افزایش می‌یابد.

مطالعه مطلب