loader image

جستجو

Day: مرداد 24, 1402

فوربز:
نقشه راه همکاری سایبری چین و آمریکا

نشریه «فوربز» در یادداشت خود به بررسی نقشه راه همکاری سایبری چین و  آمریکا پرداخت و نوشت: با توجه به وجود دشمنانی در خارج از آمریکا، برای چین مفید خواهد بود که در گفتگوهای بیشتری برای پرداختن به همکاری در فضای سایبری با آمریکا و سایر کشورها شرکت کند.

مطالعه مطلب

ان‌بی‌سی نیوز:
لهستان نیروهای خود را به مرز بلاروس منتقل می‌کند

شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز»در گزارشی با اشاره به اینکه لهستان نیروهای خود را به مرز بلاروس منتقل می‌کند،اعلام کرد: لهستان تنها کشور اتحادیه اروپاست که با روسیه، بلاروس و اوکراین هم‌مرز است.

مطالعه مطلب

اوراسیا ریویو:
استفاده روس‌ها از کارگران زیر سن قانونی برای مونتاژ پهپاد

وبگاه «اوراسیا ریویو» در گزارش تازه خود از  استفاده روس‌ها از کارگران زیر سن قانونی برای مونتاژ پهپاد، خبر داد و اعلام کرد:‌ این مسئله می‌تواند به تشدید تنش‌ها و افزایش تلفات غیرنظامیان منجر کند.

مطالعه مطلب

فارن افرز:
ترکیه‌ پساغربی اردوغان

نشریه «فارن افرز» نوشت: اگرچه اردوغان به‌دنبال جدایی آشکار از غرب درزمینه‌ی ایدئولوژی، فرهنگ و هویت است، اما او همچنین در تلاش است تا یک اقدام متعادل‌کننده دقیق بین قدرت‌های بزرگ انجام دهد، به این امید که فرصت‌های بیشتری برای نفوذ ترکیه پیدا کند.

مطالعه مطلب

پولیتیکو:
نگرانی از رشد افراط‌گرایی سیاسی در آمریکا

روزنامه«پولیتیکو» در مطلب تازه خود به بررسی نگرانی از رشد افراط‌گرایی سیاسی در آمریکا، پرداخت و نوشت: پلیس کنگره نیز سال گذشته در گزارشی اعلام کرد تعداد تهدیدها علیه اعضای کنگره نسبت به چهار سال قبل، بیش از دو برابر شده است.

مطالعه مطلب