loader image

جستجو

Day: مرداد 28, 1402

اوراسیا ریویو:
اجلاس سران بریکس و حکم دادگاه بین‌المللی کیفری علیه پوتین

وبگاه «اوراسیا ریویو» در مقاله‌ای با اشاره به اجلاس سران بریکس و حکم دادگاهی بین الملی کیفری علیه پوتین، تاکید کرد: پرونده حکم قضایی رییس جمهور روسیه، ازنظر اساسی و سیاسی بسیار متفاوت از پرونده‌های دیگر دیوان است و می‌تواند آثار بسیار شدیدی بر تاریخ معاصر داشته باشد.

مطالعه مطلب

نیوزویک:
ارامنه بار دیگر با نسل‌کشی روبرو هستند

نشریه «نیوزویک» در یادداشت خود با اشاره به اینکه ارامنه بار دیگر با نسل کشی روبرو هستند، نوشت: پاک‌سازی قومی در طول نسل‌کشی سال ۱۹۱۵، کشتار سال‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۹۰ باکو و سومگایت و تخلیه اجباری ارامنه قومی از نخجوان آذربایجان، قبلاً نیز سابقه داشته است.

مطالعه مطلب

مسنجر آپینیون:
پیامدهای حضور کشتی‌های روسیه و چین در آب‌های آمریکای شمالی

وبگاه «مسنجر آپینیون» در مطلبی با اشاره به حضور کشتی‌های روسیه و چین در آب‌های آمریکای شمالی، تاکید کرد: فرستادن یک گروه به آب‌های آلیوتی روشی است که روسیه و چین به آمریکا و جهان اعلام می‌کنند که آماده اعزام نیروی دریایی خود به میدان‌های نبرد بالقوه آماده برای عملیات هستند.

مطالعه مطلب

ووکس:
قمار مخاطره‌آمیز بایدن در خلیج‌فارس

نشریه «ووکس» در یادداشت تازه خود به بررسی قمار مخاطره آمیز بایدن در خلیج فارس پرداخت و نوشت: اعزام 3هزار تفنگدار دریایی و ملوان نشان می‌دهد که دولت بایدن، فراتر از تأمین امنیت مسیر مهم انرژی، می‌خواهد قدرت آمریکا را در غرب‌آسیا تثبیت کند.

مطالعه مطلب