loader image

جستجو

Day: مرداد 29, 1402

پولیتیکو:
عصبانیت اوکراین به دلیل لغزش عضویت؛ ناتو عقب‌نشینی می‌کند

روزنامه «پولیتیکو» در گزارشی ضمن اشاره به پیشنهاد یک مقام ارشد به مبادله زمین‌های اوکراین درقبال عضویت در ناتو،عنوان کرد: در عرض چند ساعت، کی‌یف خشم خود را ابراز کرد، دیپلمات‌ها اقدامات مضاعف انجام دادند.

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
وعده‌های آمریکا در کمپ دیوید

روزنامه «نشنال اینترست» نوشت: کمپ دیوید به‌منظور ایجاد سطح جدیدی از همکاری آمریکا، کره جنوبی و ژاپن ساخته‌شده و هدف همکاری واشنگتن-سئول-توکیو نشان دادن تعهد مشترک به یک جامعه صلح‌آمیز منطقه‌ای و جهانی مبتنی بر قوانین است. دفاع بخشی از دستور کار است.

مطالعه مطلب

اوراسیانت:
اعتراض رئیس‌جمهور قرقیزستان علیه اتهامات آمریکا

وبگاه «اوراسیانت» در گزارش تازه خود به اعتراض رییس جمهور قرقزیستان علیه اتهامات آمریکا، خبر داد و اعلام کرد: جپاروف به‌طور غیرمستقیم، با انتشار بیانیه‌ای، از هرگونه نقش رسمی در تسهیل تجارت با روسیه که تحریم‌ها را نقض می‌کند، خود را بری دانست.

مطالعه مطلب

فارن افرز:
کشورهای آمریکای لاتین با یکدیگر قوی‌تر هستند

نشریه «فارن افرز» در مطلب تازه خود به بررسی موضوع نشست سران در برازیلیا به‌عنوان اولین نشست رؤسای جمهور آمریکای جنوبی در 9 سال گذشته، پرداخت و تاکید کرد: کشورهای آمریکای لاتین با یکدیگر قوی‌تر هستند.

مطالعه مطلب

دیلی صباح:
اقدام بعدی آمریکا در غرب‌آسیا

روزنامه «دیلی صباح» در یادداشت خود به بررسی اقدام بعدی آمریکا در غرب آسیا پرداخت و نوشت: هدف اصلی این است که از تبدیل‌شدن هر کشوری در غرب‌آسیا (به جز اسرائیل(رژیم صهیونیستی) به نیرویی قدرتمند که قادر به کنترل منطقه باشد جلوگیری شود.

مطالعه مطلب