loader image

جستجو

Day: شهریور 12, 1402

کریدل:
هشدار پترودلار؛ پیوستن سه قدرت انرژی خلیج‌فارس به بریکس

نشریه «کریدل» در مقاله تازه خود با اشاره به آغاز فروپاشی پترودلار با پیوستن سه قدرت انرژی خلیج فارس به بریکس، تاکید کرد: تاکید کرد: مکانیسم‌های تسویه حساب جدید و واحد پول رایج، دلار را بی‌ارزش خواهد کرد و اقتصاد جهان را از چنگال فدرال رزرو آمریکا رها خواهد کرد.

مطالعه مطلب

نیوزویک:
ارامنه با دومین نسل‌کشی روبرو می‌شوند

نشریه «نیوزویک» در یادداشت تازه خود با اشاره به اینکه مقامات آذربایجان در بالاترین سطوح آشکارا از پاکسازی قومی دفاع می‌کنند، نوشت: اکنون آذربایجان رفت و آمد مردم، کالاها و کمک‌ها به قره‌باغ کوهستانی و خارج از آن را به مدت 258 روز محدود کرده است.

مطالعه مطلب

فارن پالیسی:
 آمریکا صدماتی که به فیلیپین وارد کرده است را جبران می‌کند

نشریه «فارن پالیسی» در مقاله‌ای ضمن اشاره به تاکید آمریکا بر حمایت از مدرن سازی ارتش فیلیپین، تاکید کرد:‌ اگر آمریکا مایل به افزایش کمک‌های نظامی خود به فیلیپین است، حداقل باید زیرساخت‌های موجود خود را برای نظارت افزایش دهد تا اطمینان حاصل شود که کمک‌ها برای اهداف نامطلوب تخصیص داده نمی‌شود.

مطالعه مطلب

کانترپانچ:
اسرائیل با آینده خود روبرو می‌شود

وبگاه «کانترپانچ» نوشت:‌«امیرام لوین» که -فرماندهی شمالی ارتش اسرائیل (IDF) را بر عهده داشت، اخیراً به رادیو کان از ‌تل‌آویو گفت که ارتش  این کشور  به دلیل امتناع نیروهای ذخیره از خدمت در بحبوحه اصلاحات قضایی دولت تضعیف شده است.

مطالعه مطلب