loader image

جستجو

Day: شهریور 27, 1402

کاسپین نیوز:
تعجیل آذربایجان برای رسیدن به اروپا

وبگاه «کاسپین نیوز» در گزارشی به سخنان علی اف در نشست سران کشورهای آسیای میانه که درباره حوزه حمل ونقل اشاره کرد و نوشت:  آذربایجان یک کشور ترانزیتی قابل اعتماد در مسیر بازارهای ترکیه و اروپا است و این مسیر ترانزیت برای تمام شرکای تجاری ما حائز اهمیت است.

مطالعه مطلب

فارن پالیسی:
نوبت مجارستان است که پیوستن سوئد به ناتو را تضعیف کند

نشریه «فارن پالیسی»در مطلب خود ضمن اشاره به انتقاد سیاستمداران سوئدی از دموکراسی مجارستان،‌نوشت:‌  اگر انتقادات ادامه یابد، وزیر امور خارجه مجارستان اکنون به بیلستروم اطلاع داده است، مجارستان درخواست سوئد را تأیید نخواهد کرد.

مطالعه مطلب

دیسپچ:
جنگ چندجانبه اسرائیل علیه تروریسم

نشریه «دیسپچ» در یادداشتی با اشاره به اینکه تمرکز سیاست آمریکا بر تقویت ایران،‌ باعث تضعیف اسرائیل می‌‌شود، تاکید کرد:  دولت یهود  قصد دارد اقدامات ضد تروریسم خود را برای سرکردگان شبکه تروریستی مانند حزب‌الله لبنان افزایش دهد.

مطالعه مطلب

فارن پالیسی:
چندجانبه‌گرایی جدید

نشریه «فارن پالیسی» در مطلب خود به بررسی موضوع چند جانبه‌گرایی جدید پرداخت و تاکید کرد: رئیس‌جمهور چین، به‌خوبی مزایایی را که تغییر قدرت ژئوپلیتیکی می‌تواند برای پکن به همراه داشته باشد، درک می‌کند و نیز ایده فراگیر جدید خود را در صحنه جهانی معرفی کرده است.

مطالعه مطلب

مسنجر:
10 نشانه وقوع رکود اقتصادی

وبگاه «مسنجر» در مقاله‌ای به بررسی موضوع 10 نشانه وقوع رکود اقتصادی پرداخت و نوشت: چشم‌انداز نامطمئن از شاخص‌ها، اولین نشانه است و بسیاری از شاخص‌های اصلی اقتصادی، بر طبق اطلاعات قبلی اندازه‌گیری می‌شوند.

مطالعه مطلب