loader image

جستجو

Day: شهریور 29, 1402

نیویورک پست:
تحقیقات رسمی درباره معاملات تجاری هانتر بایدن

روزنامه «نیویورک پست» در گزارش تازه خود از تحقیقات رسمی درباره معاملات تجاری هانتر بایدن خبر داد و اعلام کرد: هانتر در سوابق بازیابی‌شده از لپ‌تاپ خود نوشته که باید نیمی از درآمد خود را به پدرش می‌داده است.

مطالعه مطلب

بریکینگ دیفنس:
ترکیب طیف الکترومغناطیسی با پهپاد

وبگاه «بریکینگ دیفنس» در گزارش خود از  رزمایش سیستم‌های بدون سرنشین در میدان نبرد الکترومغناطیسی خبر داد و اعلام کرد: این رویداد توسط مرکز جنگ سطح دریایی کرین برگزار می‌شود که قادر به حمله الکترومغناطیسی و تحویل محموله دیجیتال است.

مطالعه مطلب

جروزالم پست:
جنگ با معترضین یهودی

روزنامه «جروزالم پست» در یادداشتی با اشاره به قصد اعتراض یهودیان آمریک در  کالیفرنیا و نیویورک در مورد اصلاحات قضایی دولت یهود، نوشت: نتانیاهو جنگ با یهودیان دیاسپورا اعلام کرده است و این دور از جنگ را با حمله تکان‌دهنده و ظالمانه علیه یهودیان آمریکایی آغاز می‌کند.

مطالعه مطلب

نشنال:
دیگر نمی‌توان جنوب جهانی را نادیده گرفت

روزنامه «نشنال» نوشت: کشورهایی مانند هند که از سمت جنوب جهانی حمایت می‌کنند، ثابت کرده‌اند که در مدیریت روابط با سایر بلوک‌ها و کشورهایی که اغلب برنامه‌های رقابتی دارند، ماهر هستند و همه این‌ها در عین اولویت دادن به نیازهای اقتصادی و سیاسی خود است.

مطالعه مطلب

اوراسیا ریویو:
کریدور اقتصادی هند-غرب‌آسیا-اروپا؛ تغییردهنده بازی

وبگاه «اوراسیا ریویو» در مقاله تازه خود ضمن اشاره به نشست سران گروه 20 که در دهلی نو برگزار شد، نوشت: دولت‌های هند، آمریکا، عربستان، اتحادیه اروپا، امارات، فرانسه، آلمان و ایتالیا یادداشت تفاهم را برای ایجاد کریدور اقتصادی هند- غرب‌آسیا – اروپا امضا کردند.

مطالعه مطلب