loader image

جستجو

Day: مهر 4, 1402

الجزیره:
احتمال فروپاشی ال پاسو در پی هجوم مهاجران غیرقانونی

شبکه خبری «الجزیره» در گزارش خود از احتمال فروپاشی ال‌ پاسو در پی هجوم مهاجران غیرقانونی خبر داد: در روزهای گذشته با ورود بیش از 2 هزار پناهجو در روز مواجه بوده که فراتر از ظرفیت و امکانات این شهر برای پناه دادن به آن‌هاست.

مطالعه مطلب

دینفس وان:
6 دلیل ناکارآمدی طرح «بازدارندگی از طریق انکار»

وبگاه «دینفس وان» در تازه‌ترین گزارش خود به بررسی 6 دلیل ناکارآمدی طرح«بازدارندگی از طریق انکار» پرداخت و نوشت: رهبران پنتاگون باید رویکردهایی را دنبال کنند که در عین جلوگیری از وقوع درگیری، باعث ایجاد حس عدم اطمینان و هزینه برای متجاوزان بالقوه مانند چین نیز بشود.

مطالعه مطلب

فارن پالیسی:
پایان غرب‌آسیای آمریکایی

نشریه «فارن پالیسی» در مقاله تازه خود به بررسی موضوع پایان غرب آسیایی آمریکایی پرداخت و  تاکید کرد: عربستان، اسرائیل، ترکیه و مصر مسیرهای خود را ترسیم کرده‌اند و آشکارا منافع اصلی واشنگتن را نادیده می‌گیرند.

مطالعه مطلب

مالای میل:
پیشرفت در روابط اسرائیل و عربستان

نشریه «مالای میل» در یادداشتی با اشاره به مصاحبه محمد بن سلمان با فاکس نیوز، نوشت: عربستان ‌به‌دنبال پیشرفت بیشتر در تضمین حقوق فلسطینیان است، زیرا دولت راست‌گرای نتانیاهو همچنان ‌به‌دنبال شهرک‌سازی‌های بحث‌برانگیز در کرانه باختری اشغالی است.

مطالعه مطلب

استیمسون:
منفعت ایران در گرو کاهش نفوذ غرب در ساحل است

نشریه «استیمسون» در یادداشت خود با اشاره به اینکه منفعت ایران در گروه کاهش نفوذ عرب در ساحل است، نوشت: ایران و دیگر مخالفان سلطه غرب، کودتاها را یک فرصت ژئوپلیتیکی ارزشمند برای تقویت روابط قوی‌تر در آفریقا و ‌به‌طور گسترده‌تر، جنوب جهانی می‌دانند.

مطالعه مطلب