loader image

جستجو

Day: مهر 17, 1402

کاسپین نیوز:
همکاری آذربایجان و ایران در بزرگراه برون مرزی

وبگاه خبری «کاسپین نیوز» از همکاری آذربایجان و ایران در بزرگراه برون مرزی خبر داد و اعلام کرد: پل جدید بر روی رودخانه آراز برای اتصال بخش زنگیلان آذربایجان و استان آذربایجان شرقی ایران ساخته می‌شود.

مطالعه مطلب

ان‌بی‌سی نیوز:
اهمیت حمله حماس به اسرائیل

شبکه خبری «ان‌بی‌سی نیوز» در گزارش تازه خود به بررسی اهمیت حمله حماس به اسرائیل پرداخت و خبرداد: افسران اطلاعاتی و نظامی سابق آمریکا گفتند که زمان حمله حماس در درجه اول با هدف ایجاد اختلال در مذاکرات بین اسرائیل و عربستان بوده است.

مطالعه مطلب

فارن پالیسی:
آمریکا به متحدانش اجازه جنایت می‌دهد

نشریه«فارن پالیسی» در یادداشت خود با اشاره به اینکه آمریکا به متحدانش اجازه جنایت می‌دهد، تاکید کرد: شکست واشنگتن در مجازات شرکای خود، ظاهری از تساهل در برابر این خشونت ایجاد کرده است که این ایالت‌ها را برای اجرای اعدام‌های بیشتر جسارت می‌کند.

مطالعه مطلب

هاآرتص:
آتش نئوفاشیسم اسرائیلی همه را می‌سوزاند

روزنامه «هاآرتص» در مطلب تازه خود ضمن اشاره به ظهور نئوفاشیسم در اسرائیل، نوشت: وقتی خصومت و نفرت بین اسرائیلی‌ها به سطح غیرقابل تحملی می‌رسد همه ما باید نگران باشیم و آتش نئوفاشیسم اسرائیلی همه را می‌سوزاند.

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
آمریکا به آشتی کامل با ایران نیاز دارد

روزنامه «نشنال اینترست» در یادداشتی با اشاره به اینکه آمریکا به آشتی کامل با ایران نیاز دارد، تاکید کرد: اگر واشنگتن سیاست خود را تغییر ندهد و روابط عادی با ایران را در سراسر جهان دنبال نکند، خطر احتمالی سناریویی به سبک کره شمالی افزایش خواهد یافت.

مطالعه مطلب