loader image

جستجو

Day: مهر 24, 1402

اوراسیانت:
ترس از حمله آذربایجان در ارمنستان وجود دارد

وبگاه «اوراسیانت» در گزارشی با اشاره به اینکه ترس از حمله آذربایجان در ارمنستان وجود دارد، عنوان کرد: آذربایجان از زمان جنگ 2020 تاکنون چندین بار به ارمنستان حمله کرده است و در حال حاضر حدود 215 کیلومتر مربع از خاکش را در اختیار دارد.

مطالعه مطلب

فارن افرز:
حمله به غزه برای اسرائیل فاجعه خواهد بود

نشریه «فارن افرز» نوشت: تهاجم قریب‌الوقوع غزه یک فاجعه انسانی خواهد بود و  نه تنها امنیت بلندمدت اسرائیل آسیب می‌رساند  بلکه منافع اصلی آمریکا در غرب‌آسیا، اوکراین و رقابت واشنگتن با چین بر سر نظم هند و اقیانوس آرام را تهدید می‌کند.

مطالعه مطلب

گاردین:
تعهد ناتو درمورد آسیب خط لوله گاز فنلاند-استونی

روزنامه «گاردین» در گزارش خود  با اشاره به کاهش ناگهانی فشار گاز در فنلاند، به‌نقل از دبیرکل ناتو، خبر داد: اگر آسیب به بالتیک کانکتور ثابت شود که حمله ای به زیرساخت های حیاتی ناتو است با یک واکنش متحد و مصمم ناتو مواجه خواهد شد.

مطالعه مطلب

فارن افرز:
عصر حواس‌پرتی قدرت بزرگ

نشریه «فارن افرز» در مطلب تازه خود با اشاره به عصر حواس پرتی قدرت بزرگ،‌ نوشت: خلاءهای قدرت در حال افزایش است و قدرت‌های میانی و بازیگران محلی با جسارت بیش از پیش خود را به کار می‌گیرند که خیلی اوقات، قدرت‌های بزرگ در نهایت با درماندگی به آن‌ها نگاه می‌کنند.

مطالعه مطلب

آنهرد:
تله‌ای برای اسرائیل

نشریه «آنهرد» در یادداشت خود با اشاره به اینکه هر عملیاتی برای شکست حماس باید شامل یک تهاجم زمینی قابل‌توجه به غزه باشد، تاکید کرد: هر چه جنگ بیشتر ادامه یابد، اسرائیل حمایت جامعه بین‌المللی را از دست خواهد داد.

مطالعه مطلب