loader image

جستجو

Day: اردیبهشت 24, 1403

آتلانتیک:
شورش والدین محافظه‌کار

نشریه «آتلانتیک» در یادداشتی ضمن اشاره به شورش والدین محافظه‌کار، نوشت: دو سوم معلمان در سطح ملی گزارش دادند که تصمیم به محدود کردن آموزش در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی، از جمله موضوعات نژادپرستی و LGBTQ دارند.

مطالعه مطلب

تی‌آرتی ورلد:
نگرانی غرب از رابطه‌ ایران و کره‌شمالی

شبکه خبری«تی‌آرتی ورلد» در گزارشی با اشاره به نگرانی غرب از رابطه ایران و کره‌شمالی، خبر داد: تا زمانی که هر دو تحت تحریم‌های شدید آمریکا باقی بمانند، ایران و کره‌شمالی انگیزه‌ای برای همکاری با یکدیگر دارند.

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
رقابت برای کنترل قدرت آسیای میانه جدید

روزنامه «نشنال اینترست» در یادداشتی ضمن اشاره به رقابت برای کنترل قدرت آسیای میانه جدید، تاکید کرد: جهان دموکراتیک این فرصت را دارد که با کمک به توسعه یک جامعه اقتصادی و سیاسی منطقه‌ای که امنیت و رفاه بلندمدت متقابل را تضمین می‌کند، این رابطه را تقویت کند.

مطالعه مطلب

ایر اند اسپیس فورسز:
رزمایش جنگنده‌های قدرتمند آمریکایی

وبگاه «ایر اند اسپیس فورسز» در گزارش تازه خود با اشاره به رزمایش جنگنده‌های قدرتمند آمریکایی،‌ عنوان کرد: این رزمایش شامل پرواز زنده و عملیات جنگی شبیه‌سازی‌شده با حضور حدود 50 هواپیمای آمریکایی بر فراز لهستان و کشورهای بالتیک است.

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
آنچه هند می‌تواند در مورد جهان چندقطبی به آمریکا بیاموزد

روزنامه «نشنال اینترست» در یادداشت خود با به اشاره به اینکه هند، یک کشور معنوی است که بر پیروزی‌‎های اخلاقی تأکید دارد، نوشت: آمریکا می‌تواند از رویکرد هند نسبت به چندقطبی بودن با آزمایش دوجانبه‌گرایی و افزایش کمک‌های حمایتی مختلف، بگیرد.

مطالعه مطلب