loader image

جستجو

Day: تیر 8, 1403

چاینا دیلی:
دوران خوش «روته» در ناتو، شیرین، اما کوتاه است

روزنامه «چاینا دیلی» در یادداشتی با اشاره به اینکه آمریکا از قبل راه را برای انتخاب موفقیت‌آمیز روته در ناتو باز کرده است، تاکید کرد: ناظران بر این باورند که دوره خوش روته به‌عنوان رئیس جدید ناتو کوتاه خواهد بود.

مطالعه مطلب

ریل کلیر پالیتیکس:
یهودستیزی چپ

وبگاه «ریل کلیر پالیتیکس» در مقاله‌ تازه خود به بررسی یهودستیزی چپ پرداخت و عنوان کرد: یهودستیزی جناح چپ و سیاست‌های هویتی که به آن دامن می‌زند، آزمون سختی برای لیبرال دموکراسی در آمریکا و غرب است.

مطالعه مطلب

تگزاس نشنال سکیوریتی ریویو:
چگونه می‌توان تخمین هزینه‌های دفاعی چین را بررسی کرد

نشریه «تگزاس نشنال سکیوریتی ریویو» در یادداشت خود ضمن اشاره به اینکه  به‌زودی هزینه‌های دفاعی پکن از واشنگتن پیشی خواهد گرفت،‌به بررسی این موضوع پرداخت که چگونه می‌توان تخمین هزینه‌های دفاعی چین را بررسی کرد.

مطالعه مطلب

یو‌‌اس‌ان‌آی نیوز:
ناو هواپیمابر آیزنهاور در غرب‌آسیا

وبگاه «یو‌‌اس‌ان‌آی نیوز» در مطلب تازه از حضور ناهواپیمابر آیزنهاور در غرب آسیا خبر داد و تاکید کرد: . این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌ها بین حزب‌الله لبنان و اسرائیل در چند روز گذشته طی چندین عملیات نظمی تشدید شده است

مطالعه مطلب

خاورمیانه:
ناکامی احزاب مخالف در منطقه کردستان عراق (بخش دوم)

موسسه «خاورمیانه»  در یادداشت تازه خود با اشاره به ناکامی احزاب مخالف در منطقه کردستان عراق، عنوان کرد: منطقه کردستان همیشه دارای یک جنبش اسلام‌گرا قابل‌توجه بوده است که با سکولاریسم نسبی حزب دموکرات کردستان و اتحادیه میهنی کردستان در تضاد است.

مطالعه مطلب

نیوزویک:
توانایی محدود پوتین در توقف حملات به کشتی‌های روسی

نشریه «نیوزویک» در گزارش تازه خود از توانایی محدود پوتین در توقف حملات به کشتی‌های روسی، خبر داد و اعلام کرد: اقدامات حوثی‌ها خارج از کنترل است و نمی‌توان به امنیت روسیه در مناطقی که شورشیان فعال هستند، اعتماد کرد.

مطالعه مطلب

مطالعات امنیت ملی (INSS):
نگرانی‌های روزافزون در مورد برنامه هسته‌ای ایران

موسسه « مطالعات امنیت ملی (INSS)» درمقاله‌ای به بررسی نگرانی‌های روز افزون در مورد برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و نوشت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تأکید کردند در صورتی که ایران به نقض تعهدات خود در قبال آژانس ادامه دهد، گام‌های بیشتری برخواهند داشت.

مطالعه مطلب