loader image

جستجو

Day: شهریور 9, 1403

برکینگ دیفنس:
وعده ایجاد گارد ملی فضایی و افزایش هزینه‌های ناتو

خبرگزاری  «برکینگ دیفنس» در گزارشی با اشاره به وعده  انتخاباتی ترامپ در ایجاد گارد ملی فضایی و افزایش هزینه‌های ناتو در جریان کنفرانس سالانه این سازمان، اعلام کرد: انجمن گارد ملی سنت دیرینه‌ای در دعوت از مدعیان ریاست جمهوری برای سخنرانی در این رویداد دارد.

مطالعه مطلب

جاست نیوز:
حقایقی درمورد خروج فاجعه‌بار آمریکا از افغانستان

وبگاه «جاست نیوز» در مطلب تازه خود به بررسی حقایقی در مورد خروج فاجعه‌بار آمریکا از افغانستان پرداخت و تاکید کرد: کربی که اکنون مشاور ارتباطات امنیت ملی رئیس‌جمهور بایدن است، به درخواست جاست نیوز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مطالعه مطلب

اوراسیا ریویو»:
فصل جدیدی از روابط نزدیک آذربایجان و چین

وبگاه «اوراسیا ریویو» در گزارش خود از فصل جدیدی از روابط نزدیک آذربایجان و چین خبر داد و اعلام کرد: این دو کشور روابط دوجانبه را از طریق یک مشارکت استراتژیک جدید ارتقا داده‌اند و از نظر اقتصادی، نظامی و سیاسی به هم نزدیک‌تر می‌شوند.

مطالعه مطلب

لالیبرتی:
چرخش ناموفق به سمت آسیا

نشریه « لالیبرتی» در یادداشتی ضمن اشاره به سخنان  هیلاری کلینتون در سال 2011، به بررسی موضوع چرخش ناموفق آمریکا به سمت آمریکا پرداخت و نوشت: دیپلماسی سطح بالای آمریکایی که توافقنامه آبراهام را تقویت کرد، بیش از ادامه حضور مقر ناوگان پنجم در بحرین، شاهد ملموس‌تر تعامل واشنگتن است.

مطالعه مطلب

اسپکتیتور:
بحران ملی در آمریکا با افزایش بدهی‌های دولت فدرال

نشریه «اسپکتیتور» در مقاله‌ای به بررسی بحران ملی در آمریکا با افزایش بدهی‌های دولت فدرال پرداخت و عنوان کرد: حتی یک اقدام ساده که مدت‌ها توسط سیاست‌گذاران اصلاح‌طلب مورد حمایت قرار می‌گرفت، می‌تواند بدهی آمریکا را با پیامدهای ثانویه مثبت شگفت‌آور کاهش دهد.

مطالعه مطلب