loader image

جستجو

Day: شهریور 24, 1403

دیلی صباح:
روابط جدید آذربایجان و آسیای میانه

روزنامه «دیلی صباح» در مقاله‌‌ای به بررسی روابط جدید آذربایجان و آسیای میانه پرداخت و نوشت: آذربایجان و آسیای میانه به دلیل تحریم‌ها بر روی خطوط لوله گاز طبیعی و نفت روسیه، همکاری‌های متقابل انرژی را تقویت می‌کنند.

مطالعه مطلب

فارن افرز:
پوتین هرگز در اوکراین تسلیم نخواهد شد

نشریه «فارن افرز» در مطلب خود با اشاره اینکه پوتین هرگز در اوکریان ستلیم نخواهد شد، تاکید کرد: جلوگیری از تبدیل شدن اوکراین به سنگری که غرب می‌تواند از آن برای تهدید روسیه استفاده کند، یک ضرورت استراتژیک است.

مطالعه مطلب

دیلی صباح:
موقعیت حساس چین در غرب‌آسیا

روزنامه«دیلی صباح» در یادداشت خود با اشار به موقعثیت حساس چین در غرب آسیا، تاکید کرد: همکاری‌های تجاری چین از طریق استراتژی ایجاد صلح خود به بزرگ‌ترین شریک تجاری برای چندین کشور غرب‌آسیا تبدیل شده است.

مطالعه مطلب

مدرن دیپلماسی:
محو هژمونی غرب

وبگاه «مدرن دیپلماسی» در مقاله‌ای به بررسی محو هژمونی غرب پرداخت و عنوان کرد: هژمونی غرب پس از جنگ جهانی دوم، با فروپاشی امپراتوری‌های استعماری اروپایی و تأسیس مؤسسات بر اساس نظام برتون وودز برقرار شد.

مطالعه مطلب

انتشار گزارش انتقادی خروج بایدن از افغانستان توسط جمهوری‌خواهان

نشریه «هیل» در یادداشتی با اشاره به  انتشار گزارش انتقادی خروج بایدن از افغانستان توسط جمهوری‌خواهان، نوشت:‌ این گزارش پیش از اولین مناظره ریاست‌جمهوری میان معاون رئیس‌جمهور هریس و رئیس‌جمهور پیشین ترامپ منتشر می‌شود.

مطالعه مطلب