loader image

جستجو

Day: مهر 2, 1403

نیوزویک:
آیا اسرائیل برای حفاظت از شمال، بهایی می‌پردازد؟

نشریه «نیوزویک» در مطلب تازه خود با اشاره به اینکه حزب‌الله اعلام کرده که حملات خود را تا پایان جنگ در غزه ادامه خواهد داد، به بررسی این سوال پرداخت که آیا اسرائیل برای حفاظت از شمال، بهایی می‌پردازد؟

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
نگاه ترکیه به سوی شرق است

روزنامه «نشنال اینترست» در یادداشت خود با اشاره به اینکه ترکیه قصد دارد به سازمان همکاری شانگهای بپیوندد،‌ به‌نقل از اردوغان عنوان کرد: آنکارا ضمن تقویت روابط خود با شرق، ‌‌به‌دنبال راه‌هایی برای پیشبرد همکاری ریشه‌دار خود با غرب هست.

مطالعه مطلب

ای‌بی‌سی نیوز:
موشک‌های دریایی برای رویارویی احتمالی دریای بالتیک با روسیه

خبرگزاری «ای‌بی‌سی نیوز» در گزارش تازه خود از حضور موشک‌های دریایی برای رویارویی احتمالی دریای بالتیک با روسیه، خبر داد و اعلام کرد:دریای بالتیک یک مسیر کلیدی صادرات نفت برای کشتی‌های روسی است که از پایانه‌های سنپترزبورگ حرکت می‌کنند.

مطالعه مطلب

نشنال اینترست:
شیوه احیاء نیروی دریایی آمریکا

روزنامه «نشنال اینترست» در مطلب تازه خود با اشاره به شیوه احیاء نیروی دریایی ‌آمریکا،‌ تاکید کرد: اگر نیروی دریایی آمریکا در وضعیت بدی قرار داشته باشد، تغییر ذهن‌ها و قلب‌ها شروعی برای بازسازی جایگاه آن ‌‌به‌عنوان برترین نیروی جنگی آب شور جهان خواهد بود.

مطالعه مطلب

مدرن دیپلماسی:
ابتکارات همکاری چندجانبه در قفقاز جنوبی

وبگاه «مدرن دیپلماسی» در مقاله تازه خود به بررسی موضوع  ابتکارات همکاری چند جانبه در قفقاز جنوبی پرداخت و عنوان کرد: مهم‌ترین مانع بر سر راه ایجاد پلتفرم همکاری سه‌جانبه با مشارکت سه کشور قفقاز جنوبی فقدان معاهده صلح بین ارمنستان و آذربایجان است

مطالعه مطلب