loader image

جستجو

Day: مهر 16, 1403

بلومبرگ:
ترس و نفرت چین از ژاپنی‌ها

موسسه «بلومبرگ» در مقاله‌ای با اشاره به ترس و نفرت چین از ژاپنی‌ها، نوشت: آخرین حمله خصومت‌ها بر سر طرح توکیو الکتریک برای رهاسازی فاضلاب با رادیواکتیو خفیف از نیروگاه هسته‌ای ویران‌شده فوکوشیما به اقیانوس آرام بوده است.

مطالعه مطلب

فایننشال تایمز:
افزایش قیمت نفت با حمله موشکی ایران به اسرائیل

روزنامه « فایننشال تایمز» در مطلب تازه خود با اشاره به افزایش قیمت نفت با حمله موشکی ایران به اسرائیل، عنوان کرد: پس‌ازآنکه این حمله  با کمترین خسارت گزارش شد، بهای نفت از بالاترین سطح روزانه خود عقب‌نشینی کرد.

مطالعه مطلب

صدای آمریکا:
سود ایران از رقابت‌ بر سر قفقاز جنوبی

شبکه خبری «صدای آمریکا» در مقاله تازه خود به بررسی سود ایران از رقابت بر سر قفقاز جنوبی پرداخت و تاکید کرد: افزایش توجه ایران به قفقاز جنوبی نشان‌دهنده تلاش استراتژیک برای پیشبرد رقابت‌های خود با ترکیه و اسرائیل است.

مطالعه مطلب

اوراسیا دیلی:
آمادگی آمریکا و ناتو برای‌ پاسخگویی به «طرح پیروزی» زلنسکی

وبگاه « اوراسیا دیلی» در گزارشی از آمادگی آمریکا و ناتو برای پاسخگویی به طرح پیروزی زلنسکی خبر داد و اعلام کرد: مشکل مقامات اوکراینی این است که انتخابات ریاست‌جمهوری آتی در آمریکا، کمک‌های امنیتی آینده اوکراین را با تردید مواجه می‌کند.

مطالعه مطلب

سی‌ان‌ان:
بررسی اثر احتمالی حمله موشکی ایران به اسرائيل بر امنیت داخلی آمریکا

خبرگزاری «سی‌ان‌ان» در گزارش تازه خود از بررسی اثر احتمالی حمله موشکی ایران به اسرائيل بر امنیت داخلی آمریکا، خبر داد و اعلام کرد: این ارزیابی در بحبوحه درگیری‌های گسترده در غرب‌آسیا منتشر می‌شود.

مطالعه مطلب

فارن پالیسی:
دولت شکست‌خورده و گام رو به عقب آمریکا

نشریه «فارن پالیسی» در یادداشتی با اشاره به دولت شکست خورده و گام رو به عقب آمریکا، نوشت: حماس ممکن است در جنگ‌های آینده متحدان جدیدی داشته باشد که می‌تواند نیروهای اسرائیلی را تهدید دهد و خطراتی را برای آمریکا و متحدان عرب آن ایجاد کند.

مطالعه مطلب