loader image

جستجو

Day: مهر 25, 1403

مطالعات امنیت ملی (INSS):
خطر شروع یک جنگ چندجبهه‌‌ای بی‌پایان

موسسه « مطالعات امنیت ملی (INSS)» در تحلیل تازه خود به بررسی خطر شروع یک جنگ چند جبهه‌ای بی‌پایان پرداخت و عنوان کرد: جنگ بدون اهداف سیاسی مشخص یا استراتژی خروج ادامه دارد، زیرا تلاش‌های نظامی در جبهه‌ها با شدت‌های مختلف تغییر می‌کند.

مطالعه مطلب

کارنگی:
بریکس پلاس و آینده نظم جهانی

اندیشکده « کارنگی» در مقاله تازه خود ضمن اشاره به میزبانی روسیه برای اولین نشست بریکس پلاس،‌ تاکید کرد: ظهور بریکس پلاس شکل دنیای آینده است که چگونه به نظر برسد و تا حدی به انتخاب‌هایی که سیاست‌گذاران امروز انجام می‌دهند بستگی دارد. ب

مطالعه مطلب

یورونیوز:
هشدار آمریکا به ایران در مورد اقدام علیه ترامپ

شبکه خبری«یورونیوز» در گزارش تازه خود از هشدار آمریکا به ایران در مورد اقدام علیه ترامپ خبر داد و اعلام کرد: به ایرانی‌ها گفته شده که اگر تلاشی علیه جان ترامپ انجام شود، واشنگتن آن را به‌عنوان یک اقدام جنگی تلقی خواهد کرد.

مطالعه مطلب

دیپلمات:
تغییر نام آسیای میانه به ترکستان

نشریه «دیپلمات» در یادداشتی با اشاره به تغییر نام آسیای میانه به ترکستان در برنامه درسی در ترکیه، نوشت: برای این کشور، اصطلاح «ترکستان» نشان‌دهنده تمایل به ارتباط مجدد با مردم ترک زبان و احیای یک آگاهی تاریخی و فرهنگی مشترک است.

مطالعه مطلب

وانیتی فیر:
وفاداری در جمهوری‌خواهی ترامپ

نشریه «وانیتی فیر» در مقاله تازه خود به بررسی وفاداری در جمهوری خواهی ترامپ پرداخت و عنوان کرد: هر چه دروغ‌ها بیشتر حقیقت را تخریب کنند، جمهوری‌خواهان باید بیشتر به آن بپردازند، که دروغگویی را به آزمونی برای جمهوری‌خواهان تبدیل کرده است.

مطالعه مطلب