loader image

جستجو

The number of illegal immigrants broke in September

فدرالیست:
رکورد تعداد مهاجران غیرقانونی در ماه سپتامبر شکست

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «فدرالیست» در گزارش خود از  شکست رکورد تعداد مهاجران غیرقانونی  آمریکا در ماه سپتامبر خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، نشریه فدرالیست در گزارش خود خبر داد: بر اساس آمارهای جدید گمرک و گشت مرزی آمریکا در روز شنبه، تعداد مهاجرانی که در ماه گذشته در حال عبور از مرز جنوب غربی دستگیر شدند، رکورد ماهانه قبلی را که در ماه دسامبر ثبت شده بود، شکست.

ماموران مرزی فدرال در ماه سپتامبر 269735 مورد، دستگیری را گزارش کردند که مجموع دستگیری در سال جاری 2023 را به بیش از 2.47 میلیون نفر رساند.

این تعداد از نزدیک به 2.38 میلیون بازداشت در سال 2022 و بیش از 1.73 میلیون در سال 2021 افزایش یافته است.

فقط بیش از 458 هزار مورد در سال 2020، آخرین سال دولت دونالد ترامپ، ‌‌‌رئیس‌جمهور آمریکا ثبت شده است.

تعداد افراد مرزبانی نسبت به سپتامبر سال گذشته بیش از 18 درصد افزایش یافته و نسبت به آگوست گذشته نزدیک به 16 درصد افزایش داشته است.

مارک گرین، ‌‌‌رئیس‌جمهوری‌خواه امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا، آخرین اعداد را ‌به‌عنوان شاهدی بر امتناع دولت از اجرای قانون و تامین امنیت مرزهای ما توصیف کرد.

گرین در بیانیه‌ای گفت: «این سال جاری ممکن است به پایان رسیده باشد، اما بحران تاریخی در مرز جنوب غربی‌ما که توسط سیاست‌های وزیر مایورکاس جرقه زده شد، همچنان ادامه دارد.

گمرک و گشت مرزی همچنان تحت تأثیر سیل مهاجرت غیرقانونی هستند که از زمان روی کار آمدن او و ‌‌‌رئیس‌جمهور بایدن متوقف نشده است.

ما همچنین نمی‌توانیم 1.7 میلیون فراری شناخته‌‌‌شده را فراموش کنیم که برخی از آن‌ها ممکن است ‌به‌دنبال ایجاد همان نوع ویرانی‌هایی باشند که در 7 اکتبر در اسرائیل دیدیم.

اعداد ماه سپتامبر از گشت مرزی همچنین رکورد تعداد مهاجرانی را که در فهرست نظارت بر ترور دولت هستند، شکست.

بر اساس گزارش CBP، 169 شهروند ‌‌غیر‌آمریکایی که اطلاعات آن‌ها در پایگاه داده غربالگری تروریسم FBI ثبت شده است، در امتداد مرز جنوبی دستگیر شدند.

در سال جاری 2023 تعداد 564 تروریست بالقوه در بنادر ورودی ثبت شد که یک رکورد در 6 سال گذشته است.

هجوم تروریست‌های مظنون در حالی صورت می‌گیرد که وزارت امنیت داخلی آمریکا در این ماه به آمریکایی‌ها در مورد پتانسیل عوامل تروریستی برای سوء استفاده از جریان بالا و محیط امنیتی پیچیده‌تر برای ورود به آمریکا هشدار داد.

روز پنجشنبه، وزارت امور خارجه این تهدید را با «هشدار احتیاطی جهانی» به شهروندان آمریکایی خارج از کشور در مورد تحولات اخیر در ‌‌‌غرب‌آسیا تشدید کرد.

در مواجهه با افزایش تهدیدات علیه آمریکا، رئیس‌جمهور جو بایدن هفته گذشته یک بسته اضطراری 105 میلیارد دلاری «امنیت ملی» را پیشنهاد کرد اما کمتر از 14 میلیارد دلار از آن را برای مرز جنوبی خودمان تعیین کرد.

بیش از 61 میلیارد دلار در این پیشنهاد برای اوکراین اختصاص داده شده است.

فقط بیش از 14 میلیارد دلار برای اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در نظر گرفته شده است که حدود 9 میلیارد دلار برای کمک‌های بشردوستانه بین اوکراین، اسرائیل(رژیم صهیونیستی) و غزه و 7 میلیارد دلار دیگر برای تایوان و اقیانوس هند و اقیانوس آرام است.