loader image

جستجو

Why does Centcom want to provide computer vision to soldiers

دیفنس کوپ:
چرا سنتکام می‌خواهد دید کامپیوتری را برای سربازان فراهم کند؟

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «دیفنس کوپ» در مطلب تازه خود به بررسی این سوال پرداخت که چرا سنتکام می‌خواهد دید کامپیوتری را برای سربازان فراهم کند؟

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، نشریه دیفنس کوپ در مطلب تازه خود به‌قلم «برندی وینسنت» نوشت: سنتکام بر روی استفاده از پلتفرم‌های تجاری بصری و کاربر محور تمرکز دارد تا تحلیلگران نظامی و اپراتورهای دارای تخصص فنی محدود را قادر سازد تا قابلیت‌های بینایی کامپیوتری پیشرفته را برای عملیات‌های بلادرنگ ایجاد و به کار گیرند.

راه‌حل‌های تجاری جدید سنتکام  (CSO) با همکاری دفتر اطلاعات و هوش مصنوعی پنتاگون منتشر شد تا راه را برای پلتفرم‌ها هموار کند که به سربازان اجازه می‌دهد مدل‌های CV سفارشی و کارآمد را در هفت روز یا کمتر تولید کنند.

هدف نهایی این است که نیروی کار را قادر سازد تا به شکاف‌های مدل فوری خود خدمت کنند و چیزهایی را ‌به‌سرعت بسازند تا بتوانند به نگرانی‌های تهدیدات اضطراری پاسخ دهند.

CSO تا ماه ژوئن باز است و از ارائه‌دهندگان راه‌حل دعوت می‌کند تا یک «مقاله کشف» سه صفحه‌ای ارائه دهند که قابلیت‌های خود را از طریق پلت فرم TradewindAI همسو با CDAO ارائه کنند.

مایکل فاستر، افسر ارشد داده سنتکام  و Schuyler Moore، افسر ارشد فناوری، به DefenceScoop در مورد هدف خود در پشت این CSO جدید، نحوه گسترش آن و چگونگی دسترسی به اجزای وزارت دفاع فراتر از فرماندهی مرکزی توضیح دادند.

فاستر گفت که تیم او در توصیف ویژگی‌های اجباری و ویژگی‌های مطلوب عمدی بوده است، زیرا پایان بازی این است که گروه کوچکی از کاربران، اپراتورها و تحلیل‌گران را قادر می‌سازد تا در کل فرآیند خود خدمت کنند. او با سازمان‌هایی کار کرده است که در دفتر شناسایی ملی ماهواره می‌سازند، داده‌هایی را که از ماهواره‌ها با NGA می‌آیند پردازش کرده و ابزارهایی برای پردازش تصاویر و انجام کارهای بیشتر علاوه بر سایر تصاویری که از دارایی‌های تجاری می‌آیند، ساخته است.

پلتفرم‌های بینایی رایانه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهند فرآیند توسعه مدل را به شیوه‌ای بسیار سریع هدایت کنند، قابلیت‌های فنی هستند که فاستر گفت در حال حاضر در صنعت ظهور کرده‌اند. هدف این است که کاربران را در مرکز فرآیند ساخت مدل قرار دهیم.

سنتکام  بر روی بهینه‌‌‌‌سازی عملکرد هوش مصنوعی برای ماموریت‌های مدرن تمرکز دارد، با تمرکز بر ابزار به جای ویژگی‌های فانتزی. این شرکت به جای نیاز به آموزش گسترده، ابزارهایی را ارائه می‌دهد که امروزه کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

فرصت CSO مجموعه‌ای از دروازه‌های کنترلی و ارزیابی‌ها برای انتخاب بهترین ورزشکاران است که با مشارکت کاربران سنتکام در یک تمرین به اوج خود می‌رسد.

سنتکام و شرکای آن قصد دارند پاسخ‌های این اعلامیه را به‌صورت دوره‌ای برای گنجاندن در تمرین‌های Digital Falcon Oasis بپذیرند و بررسی کنند.

سنتکام با بینایی کامپیوتری در تمرینات دیجیتالی قبلی آزمایش کرده است و بازدهی مثبتی از بازخورد برای سازندگان مدل دیده است.

مشارکت در Desert Sentry در چارچوب یک برنامه تمرینی گسترده‌تر است که سنتکام  از آن حمایت می‌کند.

پاسخ‌ها به CSO فقط تا 30 ژوئن پذیرفته می‌شود و درخواست عمومی برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد راه‌حل‌های دیگری که نیازهای ماموریت در حال تغییر سنتکام را برآورده می‌کنند، بررسی، به‌روزرسانی و اصلاح می‌شود.

کار با CDAO انعطاف‌پذیر و جذاب است، زیرا به گروهی از کارشناسان موضوعی از سازمان‌های مختلف اجازه می‌دهد تا این روش‌ها را بررسی کنند.