loader image

جستجو

Who Can Reform the Republican National Committee

اسپکتیتور:
چه کسی می‌تواند کمیته ملی جمهوری‌خواهان را اصلاح کند؟

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «اسپکتیتور» در مقاله تازه خود به بررسی این سوال پرداخت که چه کسی می‌تواند کمیته ملی جمهوری خواهان را اصلاح کند؟

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، نشریه اسپکتیتور در مقاله تازه خود به‌قلم «آمبردوک» نوشت:در سپتامبر 2014، جمهوری‌خواهان با یک رقابت چالش‌برانگیز روبرو شدند که سناتور کانزاس، «پت رابرتز» از رقیب مستقل خود، گرگ اورمن، هفت امتیاز عقب افتاده است.

حزب از «کریس لاسیویتا» یک تفنگدار بازنشسته و عامل قدیمی جمهوری‌خواه دعوت کرد تا رقابت را تغییر دهد. لاسیویتا به همراه مایکل واتلی و لارا ترامپ، ریاست مشترک جدید کمیته ملی جمهوری‌خواهان را بر عهده گرفتند.

واتلی قبلاً ‌به‌عنوان رئیس حزب جمهوری‌خواه کارولینای شمالی خدمت می‌کرد و در ایالت مورد احترام بود.

در همین حال، لارا ترامپ به دلیل مهارت جمع‌آوری کمک‌های مالی و اخلاق کاری سختش مورد ستایش قرار گرفته است.

در ابتدا، گزارش‌های مربوط به تسلط ترامپ بر کمیته ملی جمهوری‌خواهان این نگرانی را ایجاد کرد که این کمیته عملاً به‌عنوان یک صندوق کوچک برای مبارزات انتخاباتی عمل کند.

«چارلی اسپیس» وکیل ارشد حزب جمهوری‌خواه، مدتی پس از استخدامش به دلیل وفاداری ناکافی به ترامپ مجبور به ترک کمیته شد.

‌‌کارزار ترامپ و کمیته ملی جمهوری‌خواهان در حال اجرای عملیات‌هایی هستند که توسط داوطلبان پرشوری که به نجات آمریکا و اخراج جو بایدن اهمیت می‌دهند، تقویت می‌شود. لاسیویتا به اسپکتیتور گفت که آن‌ها خود را موظف نمی‌دانند که در مورد جزئیات استراتژی، زمان‌بندی و تاکتیک‌های خود با اعضای رسانه‌های خبری صحبت کنند.

با این حال، مشکلاتی در کمیته تحت رهبری مک دانیل وجود داشت که از هر چیزی که مستقیماً به ترامپ مربوط می‌شد، بزرگتر و ریشه دارتر بود.

«مک دانیل» برای رسیدن به اهداف جمع‌آوری کمک‌های مالی خارج از کمیته مشترک جمع‌آوری کمک‌های مالی با ‌‌کارزار ترامپ، کار سختی داشت.

برخی احساس می‌کردند که مک دانیل غریزه مورد نیاز برای پیروزی در عصر قانونگذاری جناح چپ و چشم‌انداز رسانه‌ای ناامیدکننده جانبدارانه را ندارد.

کمیته ملی جمهوری‌خواهان ائتلاف جدیدی از صاحبان اسلحه با ‌‌کارزار ترامپ و ابزاری به نام VotePro را راه‌اندازی کرده است که یک «فروشگاه یکپارچه» برای رای‌دهندگان جمهوری‌خواه است.

VotePro به افراد این امکان را می‌دهد تا ثبت‌نام کرده، وضعیت ثبت‌نام خود را بررسی کنند و درخواست یک برگه رای پستی کنند، متعهد شوند که در روز انتخابات حضوری رای دهند و محل رای خود را پیدا کنند.

این بخشی از تلاش بزرگ‌تری است که کمیته برای جمع‌آوری بیشترین آراء ممکن قبل از روز انتخابات انجام می‌دهد زیرا ترامپ و متحدانش از جمهوری‌خواهان خواسته‌اند تا بیشتر به نفع یکپارچگی انتخابات فعالیت کنند.

در ماه آوریل، کمیته برنامه دیگری را برای اعزام 100هزار داوطلب و وکیل در ایالت‌های نوسانی برای ارائه خدمات واکنش سریع در زمانی که ناظران نظرسنجی گزارش بی‌نظمی در انتخابات نوامبر را گزارش می‌دهند، اعلام کرد.

کمیته ملی جمهوری‌خواهان در سال 2024 بیش از یک سال است که روی یک محصول در سطح جهانی کار می‌کند و بیش از 50 هزار نماینده، مقام، مهمان و اعضای رسانه قرار است در ماه جولای به میلواکی بروند.

نوامبر شاخص واقعی اثربخشی افراد جدید کمیته خواهد بود. در حالی که تمرکز بیش از حد باعث نگرانی برخی از مقامات ستاد انتخاباتی کنگره و سنا شده است، به نظر می‌رسد برنامه این است که ترامپ در حال ظهور بر همه پیروز شود.