loader image

جستجو

FILE PHOTO: U.S. President Joe Biden has demonstrated unwavering support for Israel's security over a half century in public life. In this photo, Biden attends a meeting with Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu, as he visits Israel amid the ongoing conflict between Israel and Hamas, in Tel Aviv, Israel, October 18, 2023. REUTERS/Evelyn Hockstein//File Photo

واشنگتن اگزمینر:
نقطه ضعف بایدن در برابر دشمنان اسرائیل

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «واشنگتن اگزمینر» در یادداشت تازه خود با اشاره به نقظه ضعف بایدن در برابر دشمنان اسرائیل، نوشت: در طول دوره ریاست‌جمهوری خود، بایدن برای همه بدترین دشمنان آمریکا ضعف پیش‌بینی کرده است.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وبگاه واشنگتن اگزمینر در یادداشت تازه خود به‌قلم «زاکاری فریا» نوشت:ضعف جو بایدن و فقدان پشتوانه اخلاقی به تشدید احتمالی در غرب‌آسیا دامن می‌زند، در حالی که او تا پایان دوره ریاست‌جمهوری خود از دید عموم ناپدید می‌شود.

بایدن با لفاظی‌های ضعیف و سیاست‌های ضعیف‌تر خود، تروریست‌ها را علیه اسرائیل(رژیم صهیونیستی) جسورتر کرده است که شامل کمک‌هایی به غزه می‌شود که به ناچار توسط حماس دزدیده می‌شود و حکومت حامی تروریست ایران را هم در لفاظی‌ها و هم با آزاد کردن 6 میلیارد دلار بودجه برای حکومتش، سرکوب می‌کند.

با علم به اینکه بایدن اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را به خاطر هر چیزی مقصر می‌داند، در حالی که حماس و سایر تروریست‌های مورد حمایت ایران را به هیچ وجه مقصر نمی‌داند، حزب‌الله به یک زمین فوتبال حمله کرد که منجر به کشته شدن 12 کودک شد.

اسرائیل(رژیم صهیونیستی) با از بین بردن چندین هدف تروریستی برجسته از حماس و حزب‌الله پاسخ داده است و همان‌طور که همه انتظار داشتند، بایدن با تنبیه اسرائیل(رژیم صهیونیستی) پاسخ داد.

بایدن اعلام کرد که بار دیگر به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل(رژیم صهیونیستی) درباره موافقت با آتش‌بس سخنرانی کرده است .

گزارش شده است که بایدن درباره کشتن یکی از رهبران حماس توسط اسرائیل(رژیم صهیونیستی) ناله کرده و بار دیگر به‌طور ضمنی تهدید کرده است که حمایت آمریکا از اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را لغو خواهد کرد.

در طول دوره ریاست‌جمهوری خود، بایدن برای همه بدترین دشمنان آمریکا ضعف پیش‌بینی کرده است.

به همین دلیل است که طالبان افغانستان را به‌رغم «نگرانی‌های» دولت بایدن فتح کردند، چرا روسیه به اوکراین حمله کرد و چرا ایران و گروه‌های تروریستی آن درگیری با اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را تشدید می‌کنند.

در تمام این مدت، بایدن نسبت به هر کس دیگری نسبت به اسرائیل(رژیم صهیونیستی) سختگیرتر بوده است.

وقتی سازش و ناز کشیدن از دشمنان در حالی که خشن‌ترین کلمات خود را برای متحدی که تحت تهاجم مداوم تروریست‌ها قرار دارد، حفظ می‌کنید.

این معنی را می‌دهد که چگونه آن دشمنان جرئت می‌کنند تا اقدامات بی‌پروا و افراطی‌تر انجام دهند که منجر به تشدید تنش‌هایی می‌شود که اکنون بسیاری از آن‌ها نگران هستند.