loader image

جستجو

Is Kamala Harris's excellence in debate enough to win

گاردین:
عالی بودن کامالا هریس در مناظره، برای برنده شدن کافی است؟

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «گاردین» در یادداشت تازه خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، به بررسی این سوال پرداخت که عالی بودن کامالا هریس در مناظره، برای برنده شدن کافی است؟

فهرست مطالب

به گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه گاردین در یادداشت تازه خود به‌قلم «برنی سندرز» نوشت:‌کامالا هریس در مناظره سه‌شنبه‌شب کار بسیار مؤثری انجام داد و ثابت کرد که دونالد ترامپ برای سمت رئیس‌جمهوری آمریکا مناسب نیست.

دموکرات‌ها از عملکرد عالی او خوشحال هستند. این یک انتخابات بسیار نزدیک خواهد بود و معاون رئیس‌جمهور شب خوبی را سپری کرد؛

اما قبل از شروع برنامه‌ریزی برای مراسم تحلیف او، باید با یک واقعیت مهم روبرو شویم: «اکثریت قریب به اتفاق مردم آمریکا از قبل دونالد ترامپ را به‌خوبی می‌شناسند».

آن‌ها او را به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس‌جمهور و در سه انتخابات به‌عنوان نامزد دیده‌اند.

این مهم است که معاون رئیس‌جمهور به تعریف و افشای ترامپ ادامه دهد؛ اما ممکن است برای کسب پیروزی کافی نباشد.

رأی‌دهندگان تشنه نامزدی هستند که تغییرات معنادار و مادی در زندگی آن‌ها ایجاد کند.

هریس قول داد که هزینه داروهای تجویزی را برای همه آمریکایی‌ها به 2 هزار دلار محدود کند، با ساختن 3 میلیون واحد مسکن ارزان قیمت، به بحران شدید مسکن که با آن مواجه هستیم، رسیدگی کند و بدهی‌های پزشکی را حذف کند.

مردم آمریکا خواهان تغییر هستند و این چیزی است که هریس باید ارائه دهد.

 من معتقدم که اگر او این برنامه را گسترش دهد تا راه‌حل‌های مردمی برای مهم‌ترین واقعیت‌های اقتصادی و سیاسی پیش روی این کشور را در برگیرد، شانس او ​​برای برنده شدن بهبود می‌یابد.

ما در این کشور بیش از هر زمان دیگری نابرابری درآمد و ثروت داریم.

60 درصد از آمریکایی‌ها با حقوق و دستمزدی که به دست می‌آورند زندگی می‌کنند؛ در حالی که افراد ثروتمند همچنان ثروتمندتر می‌شوند و 82 درصد آمریکایی‌ها از جمله 73 درصد جمهوری‌خواهان می‌خواهند که شرکت‌های ثروتمند و بزرگ سهم منصفانه خود را در مالیات بپردازند.

ما یک سیستم سیاسی فاسد داریم که در آن Super Pacs که توسط میلیاردرهایی مانند ایلان ماسک و تیموتی ملون حمایت مالی و کنترل می‌شوند، میلیاردها دلار در انتخابات ما هزینه می‌کنند.

انتظار می‌رود کل هزینه انتخابات 2024 بیش از 10 میلیارد دلار باشد که بیش از هر زمان دیگری در تاریخ است. از هر 10 آمریکایی، هفت نفر فکر می‌کنند که باید محدودیت‌هایی برای هزینه‌های انتخاباتی وجود داشته باشد. ما باید Citizens United را سرنگون و انتخاباتی را با بودجه عمومی برپا کنیم.

در زمانی که حدود نیمی از خانوارهای آمریکایی بالای 55 سال پس‌انداز بازنشستگی ندارند و از هر پنج سالمند یک نفر تلاش می‌کند با کمتر از 13 هزار و 500 دلار در سال زندگی کند، ما باید تأمین اجتماعی را گسترش دهیم تا همه در این کشور بتوانند با عزت و منزلتی که به دست آورده‌اند بازنشسته شوند.

ما می‌توانیم این کار را با برداشتن سقف مالیات‌های تأمین اجتماعی انجام دهیم تا افراد بسیار ثروتمند همان نرخ مالیاتی را که خانواده‌های طبقه کارگر پرداخت می‌کنند، بپردازند.

مبارزات انتخاباتی در دستور کار اقتصادی که نیازهای خانواده‌های کارگری را بیان می‌کند، فرمول برنده‌ای برای کامالا هریس و دموکرات‌ها در ماه نوامبر است.

هریس با پذیرش ایده‌های جسورانه‌ای که به بحران‌های روزمره پیش روی خانواده‌های کارگر آمریکا می‌پردازد، می‌تواند کاخ سفید را به دست آورد.