loader image

جستجو

Republican presidential candidate former President Donald Trump is surrounded by U.S. Secret Service agents at a campaign rally, Saturday, July 13, 2024, in Butler, Pa. (AP Photo/Evan Vucci)

امریکن کانزروتیو:
دلایل تلاش برای ترور ترامپ

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «امریکن کانزروتیو» در گزارش تازه خود با اشاره به دلایل تلاش برای ترور ترامپ، اعلام کرد: جمهوری جدید هشدار داده است که سال 2024 می‌تواند آخرین انتخابات آمریکا باشد و در صورت پیروزی ترامپ، دموکراسی آمریکا به پایان رسیده است.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وبگاه امریکن کانزروتیو در گزارش تازه خود به‌قلم «پیتر بورن» اعلام کرد: در بسیاری از کشورهای جهان سوم، سقوط از قدرت اغلب منجر به اعلام دشمن شدن مسئول سابق می‌شود که باید کنار گذاشته شود.

این می‌تواند شامل اتهامات واهی و شواهد ساختگی، معروف به قانون، باشد تا رهبر سقوط کرده را شرور بدانند و حبس ابد او را توجیه کنند.

در شرایط دیگر، زندان از امنیت کافی برخوردار نیست، مانند زمانی که رهبر سقوط کرده هنوز حامیان زیادی دارد، این بدان معناست که او باید کشته شود.

این قتل می‌تواند یک ترور برنامه‌ریزی شده، یک «حادثه» یا یک اعدام واقعی باشد. همه این‌ها برای صلاح کشور ضروری است، به ویژه اگر ملت بخواهد در کار خود اهداف بالاتری را مدعی شود، برای مثال نجات خود از سرنوشت بدتری، مانند از دست دادن «دموکراسی».

مردم اغلب از نظر روانی به اندازه کافی سالم هستند که این استدلال اساسی را بپذیرند که فردی که چهار سال به عنوان رئیس‌جمهور خدمت کرده، چندین بار تلاش برای استیضاح را بدون توسل به تانک در کنگره شکست داده و سه بار از طریق سیستم انتخاباتی برای ریاست‌جمهوری نامزد شده است، به دموکراسی اعتقاد ندارد.

دموکراسی لاوفر در برخی موارد شکست خورده است و ترامپ با ۹۱ اتهام در چهار حوزه قضایی مواجه است.

پس از اینکه دادگاه عالی در ماه ژوئیه تشخیص داد که ترامپ از مصونیت گسترده‌ای در برابر پیگرد قانونی برای اقدامات انجام شده در زمان ریاست‌جمهوری برخوردار است، با چالش‌های خاص خود روبرو هستند.

با شکست قانون، زمان آن فرا رسیده است که ترامپ را شیطانی جلوه دهیم تا مانیفستی برای بیماران روانی آمریکایی ایجاد کنیم که انتخابات تلخ دور نهایی را انجام خواهند داد.

جمهوری جدید هشدار داده است که سال 2024 می‌تواند آخرین انتخابات آمریکا باشد و در صورت پیروزی ترامپ، دموکراسی آمریکا به پایان رسیده است.

اگر ترامپ مستقیماً از طریق قانون شورش به سمت قتل عام برود، جنگ داخلی روی میز است. هیلاری کلینتون گفته است که «پوتین کاری را انجام می‌دهد که [ترامپ] دوست دارد انجام دهد. این همان چیزی است که ترامپ واقعا می‌خواهد.»

یک عنصر از «ترامپ هیتلر است» همیشه گم شده است.

پروژه 2025، سندی که بارها توسط ترامپ رد شد، سندی است که بارها توسط صاحب نظران چپ‌گرا رد شده است، اما ادعا می‌شود که طرح پلید ترامپ برای دور دوم ریاست‌جمهوری است.

«لری دایموند»یکی از همکاران ارشد موسسه هوور استنفورد، گفت که دموکراسی‌ها به آرامی و به تدریج می‌میرند و ریشه‌های آن با ترس و خشم القای عوام فریبی‌هایی مانند ترامپ مسموم می‌شود.

برخلاف جهان سوم، اینجا هیچ قاتلی وجود نخواهد داشت و فی نفسه توطئه‌ای برای ترور ترامپ وجود ندارد. در عوض، چپ‌گرایان شرط می‌بندند که اگر سیگنال‌های کافی ارسال کند، یک بیمار روانی به اندازه کافی در آمریکای مسلح آنچه را که در دلشان می‌خواهد انجام خواهد داد.

چپ‌گرایان در گفتار و اعمال خود بیش از حد هماهنگ هستند که بدانند چه می‌کنند.

ترامپ این را می‌داند، زیرا در جریان مناظره‌اش با هریس به دلیل اظهارات ضد دموکراتیک، گلوله‌ای به سرش زد. قاتل احتمالی ترامپ نیز این را می‌داند و ادعا می‌کند که دموکراسی در رای‌گیری است.