loader image

جستجو

Foreign Policy Harris vs. Israel

ریل کلیر ورلد:
سیاست خارجی هریس در مقابل اسرائیل

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «ریل کلیر ورلد» در یادداشت خود با اشاره به سیاست خارجی هریس در مقابل اسرائیل،‌ نوشت: هریس تا حد زیادی در مورد شیوع یهودستیزی سکوت کرده است.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وبگاه ریل کلیر ورلد در یادداشت خود به‌قلم «کنین اسپیواک» نوشت:«کامالا هریس» می‌خواهد رئیس‌جمهور شود و هرچه لازم باشد برای رسیدن به آن می‌گوید.

راه‌حل اصلی او برای ایالت‌های نوسانی اتخاذ مواضع آزمایش‌شده در نظرسنجی است، حتی اگر برخلاف ارزش‌ها و باورهای او باشد.

وقتی بهترین شرایط در یک ایالت موقعیت او را در ایالت دیگر یا حمایت کمک‌کنندگان بزرگ وی را به خطر می‌اندازد، او تاکتیک‌های خود را تنظیم می‌کند.

هریس شخصاً به‌شدت به‌نفع فلسطینی‌ها و نیابتی‌های ایران متمایل می‌شود.

از زمان تشکیل دولت یهود در سال 1948، هم احزاب سیاسی و هم اکثر آمریکایی‌ها به‌شدت از اسرائیل(رژیم صهیونیستی) به دلیل تعهد به دموکراسی و ارزش‌های مشترک، همکاری با آمریکا در زمینه‌های اطلاعاتی و اهداف بین‌المللی و اخیراً رهبری آن در علم، فناوری و … حمایت کرده‌اند.

با ظهور ایدئولوژی ترقی‌خواه، حمایت از اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در سمت چپ شکسته شده است.

کسانی مانند هریس که از این عقاید پیروی می‌کنند، جهان را قلمرو ستمگران و ستمدیدگان می‌دانند.

آمریکا، اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، سفیدپوستان و یهودیان ستمگران را رهبری می‌کنند، در حالی که سیاه‌پوستان و فلسطینی‌های آمریکایی قربانیان آن‌ها هستند.

ترقی‌خواهان اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را به دلیل جابجایی فلسطینی‌ها و فرستادن آن‌ها به گتوهای غزه و کرانه باختری مورد تمسخر قرار می‌دهند.

آن‌ها اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را متهم می‌کنند که یک ملت آپارتاید است. ترقی‌خواهان ابتدا خود را با باراک اوباما و سپس با دولت بایدن-هریس پیدا کردند.

هر دو به‌دنبال فاصله گرفتن از اسرائیل(رژیم صهیونیستی) و روابط نزدیک‌تر با ایران بودند. آن‌ها میلیاردها دلار را به ایران و نیروهای نیابتی‌اش تحویل دادند.

هریس با خطری روبرو می‌شود که هیچ نامزد دموکرات با آن مواجه نشده است. او عشقی به اسرائیل(رژیم صهیونیستی) ندارد.

هریس تا حد زیادی در مورد شیوع یهودستیزی سکوت کرده است.

او مشاوران چپ افراطی را که مخالف عملیات اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در غزه هستند، انتخاب و سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره را تحریم کرد.

به نظر می‌رسد هریس نگران این نیست که اسرائیل(رژیم صهیونیستی) چگونه از ایران هسته‌ای و حلقه‌ای از نمایندگان جمهوری اسلامی جان سالم به در می‌برد.