loader image

جستجو

America provokes Israel

نیوزویک:
آمریکا اسرائیل را تحریک می‌کند

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «نیوزویک» در یادداشت خود با اشاره به ارسال یکی از موثرترین تسلیحات پدافند هوایی آمریکا به اسرائیل،‌ تاکید کرد: دولت یهود به‌وضوح می‌تواند از این کمک استفاده کند. سیستم تاد مقداری از بار حملات را جبران می‌کند.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ نشریه نیوزویک در یادداشت خود به‌قلم «دنیل دپتریس» عنوان کرد: حمله ایران به‌منظور انتقام گرفتن از قتل حسن نصرالله و یک ژنرال ارشد ایرانی توسط اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، آسیب چندانی به زیرساخت‌های نظامی دولت یهود وارد نکرد.

در بیشتر موارد، سیستم پدافند هوایی اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، با کمک کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا مستقر در شرق مدیترانه، موشک‌ها را قبل از فرود خنثی کرد.

با این حال، چندین موشک از شبکه ضد موشکی اسرائیل(رژیم صهیونیستی) گذر کردند.

تصاویر ماهواره‌ای گرفته‌شده در روز پس از حمله ایران، نقاط برخورد متعددی را در پایگاه هوایی نواتیم، در عمق صحرای نقب نشان می‌دهد.

مقامات دفاعی آمریکا احتمالاً در آخر هفته هنگامی که از استقرار یک باتری دفاعی منطقه‌ای ترمینال در ارتفاع بالا (تاد) به همراه یک خدمه 100 نفری آمریکایی برای تقویت دفاع اسرائیل(رژیم صهیونیستی) خبر دادند، برخی از این تصاویر را در ذهن داشتند.

تاد یک پلتفرم پدافند هوایی بسیار پیشرفته است که می‌تواند موشک‌های میان‌برد را، بالاتر و فراتر از آنچه که سیستم علامت تجاری پاتریوت آمریکا می‌تواند انجام دهد، رهگیری کند.

در هر زمان تنها 9 باتری تاد در دسترس است، بنابراین، این واقعیت که یکی از آن‌ها به‌سرعت به اسرائیل (رژیم صهیونیستی) منتقل شد، نشان می‌دهد که دولت بایدن تا چه اندازه نگران تشدید خصومت‌ها با ایران در روزها و هفته‌های آینده است.

ارسال یکی از موثرترین تسلیحات پدافند هوایی آمریکا برای یک شریک در زمان نیاز منطقی است. هیچ‌کس نمی‌خواهد شاهد مرگ غیرنظامیان اسرائیلی باشد.

دولت اسرائیل (رژیم صهیونیستی)به‌وضوح می‌تواند از این کمک استفاده کند. سیستم تاد مقداری از بار حملات را جبران می‌کند.

در حالی که اعزام 100 نیروی آمریکایی به اسرائیل(رژیم صهیونیستی) ممکن است در طرح کلان چیزها مهم به نظر نرسد، در حال حاضر حدود 43 هزار سرباز آمریکایی در غرب‌آسیا فعال هستند. ما باید به یاد داشته باشیم که اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در هفت جبهه مختلف در حال جنگ است.