loader image

جستجو

Marketing for the sale of assault weapons

سی‌بی‌ان:
بازاریابی برای فروش سلاح‌های تهاجمی

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه «سی‌بی‌اس» در گزارشی از بازاریابی برای روش سلاح‌های تهاجمی امریکا، خبر داد و نوشت:‌ صنعت اسلحه‌سازی کشور موجب شده است تا محله‌ها، مدارس و کلیساها پر از سلاح‌های کشنده باشند.

فهرست مطالب

 به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ شبکه‌ سی‌بی‌اس در گزارشی نوشت:  «کارولین مالونی» که ریاست نظارت بر مجلس نمایندگان کنگره آمریکا را بر عهده دارد اعلام کرد تفنگ‌های نیمه خودکار مدل AR-15 که بسیار کشنده هستند، برای کشتن سربازان دشمن در میدان جنگ طراحی شده‌اند.

این نماینده دموکرات، با استناد به کشتارهایی که طی سال‌های گذشته با این نوع سلاح‌ها ( در آمریکا ) صورت گرفته است افزود: با وجود این، صنعت اسلحه‌سازی کشور موجب شده است تا محله‌ها، مدارس و کلیساها پر از سلاح‌های کشنده باشند.

وی در عین حال اسلحه‌سازان را به افزایش فروش سلاح از طریق تاکتیک بازاریابی‌های خطرناک متهم کرد؛ اقدامی که به گفته او برای جوانان نا امنی به ارمغان می‌آورد.

کمیسیون نظارت بر مجلس نمایندگان آمریکا در گزارشی اعلام کرد، 5 فروشنده بزرگ سلاح در آمریکا از طریق تبلیغات برای فروش سلاح‌های خطرناک، توانسته‌اند در فاصله زمانی 10 سال، بیش از یک میلیارد دلار درآمد کسب کنند.

به عنوان مثال، شرکت اسلحه‌سازی Ruger که سازنده اصلی سلاح AR-15 به حساب می‌آید توانسته است با فروش این نوع اسلحه در سال 2021، بیش از 100 میلیون دلار در آمد کسب کند که نسبت به سال 2020، درآمدش بیش از دو برابر شده است.