loader image

جستجو

تهدید نظامی اسرائیل علیه ایران چقدر جدی است

بی‌بی‌سی‌:‌ آیا تهدید نظامی اسرائیل علیه ایران جدی است؟

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه ‌«بی‌بی‌سی» در یادداشت تازه خود ضمن اشاره به تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی ایران از سوی اسرائیل،‌ به بررسی این پرسش پرداخت که آیا تهدید نظامی اسرائیل علیه ایران جدی است؟

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ شبکه بی‌بی‌سی در یادداشت تازه خود درباره تهدید اسرائیل به حمله نظامی نوشت: فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء که قرارگاه جنگی ایران محسوب می‌شود گفته است تهدید مراکز هسته‌ای و نظامی آن کشور از سوی اسرائیل(رژیم صهیونیستی) «بدون چراغ سبز و حمایت آمریکا امکان پذیر نیست» و اسرائیل (رژیم صهیونیستی) را تهدید به عمل متقابل نظامی در صورت حمله به ایران کرده است.

سرلشکر غلامعلی رشید هشدار داد که اگر تهدید اسرائیل(رژیم صهیونیستی) علیه مراکز هسته‌ای و نظامی ایران جنبه عملی به خود بگیرد، این کشور بی درنگ همه پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده‌ شده برای تهاجم را مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.

در هفته های اخیر تهدید مراکز اتمی ایران از سوی اسرائیل(رژیم صهیونیستی) وارد مرحله تازه تری شده و مقام‌های ارشد این کشور گفته‌اند که ارتش اسرائیل(رژیم صهیونیستی) برای عملیات نظامی علیه مراکز اتمی ایران در حالت آماده باش است.