loader image

جستجو

Suicide is the second leading cause of death for young Americans

هیل:
خودکشی دومین عامل مرگ و میر جوانان آمریکا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «هیل» در گزارشی با اشاره به این موضوع که خودکشی دومین عامل مرگ و میر جوانان آمریکاست، اعلام کرد: خودکشی دومین عامل مرگ ‌و میر رده سنی 10 الی 34 سال در سال گذشته میلادی بوده است.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، نشریه هیل در گزارش عجیبی اعلام کرد که افزایش خودکشی در آمریکا و در میان مردان جوان 15 الی 24 ساله به معضل بسیار مهمی در آمریکا تبدیل شده است.

طبق این گزارش، نرخ خودکشی این رده سنی با افزایش 8 درصدی، دو برابر نرخ افزایش خودکشی با نرخ 4 درصدی تمامی آمریکایی‌هاست.

همچنین طی این گزارش اعلام شد که خودکشی دومین عامل مرگ ‌و میر رده سنی 10 الی 34 سال در سال گذشته میلادی بوده است

دامنه این معضل اجتماعی، این انگاره را تقویت می‌کند که آمریکا تنها با بحران سلامت روان مواجه نیست و بلکه با بحران‌های مهم اجتماعی و سیاسی و تغییرات مکرر اجتماعی مواجه است که تاثیرات مربوط به سلامت روان افراد جامعه را تحت شعاع قرار داده است.

طی این گزارش مشخص شد که وقتی‌ به مشکلات نسل زد یا همان نوجوانان آمریکایی، در مقایسه با نسل‌های گذشته نگاه می‌شود، جای تعجب ندارد که این نسل بیشتر دچار اضطراب است و این مساله هم پاسخ طبیعی انسان به تهدیدات متقارن محیط زندگی است.

جای توضیح است که در این گزارش تاکید شده که در این مواقع، افزایش حس همبستگی و تعلق اجتماعی که مزایای سلامت روان آن در طول زندگی اثبات شده است، به نوجوانان به شدت توصیه می‌شود.

زمان ایجاد مشارکت بین مقامات بهداشت عمومی، سازمان‌های غیرانتفاعی، مربیان و خانواده‌هایی است که به جوانان در ایجاد ارتباطات اجتماعی قوی کمک می‌کنند تا از این بحران عمیق‌تر عبور کنند.

ما باید بدانیم که جوانان ما در چند سال اخیر با مشکلاتی به ظاهر غیرقابل حل بدون راه‌حل مواجه بوده‌اند.

این لحظه‌ای است که به آن‌ها ابزاری برای ساختن جامعه بدهیم، نه تنها برای اینکه آینده خود را تحت کنترل درآورند، بلکه همچنین ببینند و باور کنند که واقعاً آینده‌ای امیدوارکننده وجود دارد.