loader image

جستجو

University is the best place for dialogue

آرمان ملی:
دانشگاه‌ بهترین جایگاه گفت‌وگوست          

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «آرمان ملی» در یادداشت خود با اشاره به دیدار روسای دانشگاه‌ها سراسر کشور با رییس جمهور، به‌بررسی صحبت‌های آقای رییسی درباره دانشگاه پرداخت.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه آرمان ملی در یادداشت خود نوشت: رئيس‌جمهور دانشگاه را بهترين جايگاه براي بحث و گفت‌وگو درباره رخدادهاي اخير و ارائه راهکار دانست و افزود: شرط مهم اين گفت‌وگوها فهم درست مسائل است.

اگر مسائل به خوبي تحليل نشده يا تحليل‌ها بيش از آنکه از حقيقت نشات گرفته باشند، تحت تاثير فضاسازي‌ها و جوسازي‌هاي رسانه‌اي و مجازي باشند، راهکارهاي ارائه‌شده راه به خطا خواهند برد.

آيت‌ا… سيد ابراهيم رئيسي شامگاه شنبه در ديدار روساي دانشگاه‌هاي سراسر کشور، دانشگاه‌ها را مراکز پرنشاط و پويايي دانست که با توليد علم و ارتقاي توانمندي‌هاي علمي براي کشور قدرت توليد کرده و دشمنان ايران را ناکام گذاشته‌اند.

رئيس‌جمهور علم و دانش را مهم‌ترين ابزار هدايت و نجات انسان و هموار‌‌کننده‌ مسير پيشرفت، تعالي و رسيدن انسان به سعادت دانست و افزود: حرمت و قداست دانشگاه هم به همين علت است.

پس بر روسا، اساتيد، دانشجويان و همه اجزا و ارکان جامعه علمي و دانشگاهي است که محور اصلي تلاش خود را به حفظ و ارتقاي روحيه توليد علم و دانش در دانشگاه‌ها معطوف کنند.