loader image

جستجو

Naftali's official trip to Abu Dhabi

العربیه:
سفر رسمی نفتالی‌بنت به ابوظبی

مرکز مطالعات سورین

چکیده

رسانه «العربیه» در یادداشتی خبر از سفررسمی نفتالی بنت به ابوظبی با هدف ارتقای سطح روابط اسرائیل و امارات داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، رسانه العربیه در یادداشتی نوشت:  نخست‌وزیر اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در سفری رسمی به کشور امارات وارد ابوظبی شد و با شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس کشور امارات دیدار کرد.

نفتالی بنت تاکید کرده که این سفر او به امارات با هدف ارتقای سطح روابط دو کشور صورت می‌گیرد.

در همین راستا، دفتر نخست‌وزیری اسرائیل(رژیم صهیونیستی) پنج‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این سفر «در پاسخ به دعوت «شیخ محمد بن‌زاید» -رئیس امارات- انجام می‌گیرد که طی آن نفتالی بنت امروز صبح در سفری کوتاه عازم این کشور شد».

دو طرف در این دیدار روند‌های همکاری دوجانبه و فرصت‌های توسعه در زمینه‌ها و ابعاد مختلف به‌ویژه سرمایه‌گذاری، اقتصادی و توسعه‌ای را مورد بررسی قرار دادند.

علاوه بر آن، رؤسای دو کشور زمینه‌های امنیت غذایی، بهداشتی و بخش‌های حیاتی که زیربنای توسعه و پیشرفت برای تحقق آرمان‌های دو کشور به سوی آینده است را بررسی کردند.

دفتر نخست‌وزیری اسرائیل(رژیم صهیونیستی) از نفتالی بنت نقل کرد که گفته سفر او به ابوظبی با هدف «بنای سطح جدیدی» از روابط دولت یهود و امارات که از دو سال پیش آغاز شده است، صورت می‌گیرد.

این دومین سفر نخست‌وزیر اسرائیل(رژیم صهیونیستی) به امارات از زمان عادی‌سازی روابط میان دو کشور در سال 2020 است که با میانجی‌گری آمریکا صورت گرفته بود.