loader image

جستجو

Senators seek to make Iran's energy sanctions permanent

صدای آمریکا:
سناتورها به دنبال دائمی کردن تحریم‌های انرژی ایران

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه خبری «صدای آمریکا» در گزارش تازه خود از این موضوع که سناتورها به دنبال دائمی کردن تحریم‌های انرژی ایران هستند، خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، صدای آمریکا در گزارش تازه خود خبر داد: یک گروه دوحزبی از سناتورها لایحه‌ای را ارائه کردند که تحریم‌های حوزه انرژی را که در سال ۱۹۹۶ علیه ایران اعمال شده، دائمی خواهد کرد.
حامیان مشترک قانون تحریم‌های ایران در بیانیه‌ای نوشتند که این لایحه به دلیل ادامه پیگیری جمهوری اسلامی برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و فعالیت‌های شرورانه در غرب آسیا که خطری برای اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، شرکای عرب آمریکا و ارتش این کشور محسوب می‌شود، ضروری است.
سناتور تیم اسکات در بیانیه‌ای گفت: «آمریکا، اسرائیل(رژیم صهیونیستی) و شرکای عرب ما همچنان نگران تهدید احتمالی ایران هسته‌ای برای ثبات منطقه هستند.

تحریم‌های آمریکا یک عامل بازدارنده ضروری برای این نظام خطرناک و بی‌ثبات‌کننده است، به همین دلیل است که طرح پیشنهادی، سنگ بنای تحریم‌های ایران را دائمی خواهد کرد».
او همچنین بیان کرد: «ایران بارها دست به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در منطقه زده است.

این قانون دو حزبی تضمین می‌کند که ما تحریم‌های آمریکا علیه ایران را ادامه می‌دهیم.

تحریم‌هایی که برای محدود کردن توانایی این کشور برای پیگیری ساخت و تولید سلاح‌ و فناوری‌هایی که امنیت ملی ما و اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، قوی‌ترین شریک ما در منطقه را تهدید می‌کنند، مهم هستند».
او همچنین در توئیتی نوشت: «ایران هسته‌ای تهدیدی جدی برای امنیت ملی آمریکا و امنیت متحدان ماست.

تحریم‌های دائمی برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای مورد نیاز است».