loader image

جستجو

Biden's policy of ambiguity for the 2024 election

فرانس 24:
سیاست ابهام بایدن در قبال نامزدی در انتخابات 2024

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه خبری «فرانس 24» در گزارش خود به بررسی سیاست ابهام بایدن در قبال نازمدی در انتخابات 2024، پرداخت.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، شبکه خبری فرانس 24 در گزارش خود نوشت: جو بایدنن در گفت و گوی خبری به موضوعات مختلفی پرداخت که از جمله آن‌ها سیاست قاطعیت در برابر چین، خوش‌بینی درباره مبارزه با شیوع دوباره بیماری همه‌گیر کرونا و هشدار به روسیه بود.

اما در مورد قصد خود در خصوص این که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 نامزد خواهد شد یا خیر سیاست ابهام را در پیش گرفت.

رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی بی اس، برای اولین بار اعلام کرد، هنوز تصمیم نگرفته است که آیا در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 شرکت کند یا خیر.

وی در این باره گفت: این که آیا من برای سال 2024 دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شوم یا خیر باید دید که چه پیش می‌آید.

اگر بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 نامزد شود در آن زمان 82 سال و در پایان دوره ریاست‌جمهوری 86 سال سن خواهد داشت.

وی تاکید کرده است اگر دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شود دوباره کامالا هریس را به عنوان معاون خود انتخاب خواهد کرد.

این در حالی است که دونالد ترامپ نیز اعلام کرده است که در نظر دارد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 کشورش نامزد شود.

50 روز مانده به برگزاری انتخابات میاندوره‌ای خطرناک کنگره آمریکا، که طی آن جناح رئیس‌جمهور ممکن است کنترل سنا و مجلس نمایندگان را از دست بدهد.

همچنین بایدن در خصوص تورم، جبهه‌ای که جمهوری‌خواهان از آن برای کوبیدن دولت استفاده می‌کنند، تلاش کرد از در اعتماد به نفس وارد شود.

تایوان و روسیه دو موضوع دیگر مطرح در این کنفرانس خبری بود. درباره تایوان بایدن تاکید کرد در صورت حمله چین به این جزیره آمریکا از آن دفاع خواهد کرد.