loader image

جستجو

Opposition to the use of TikTok in the budget bill

سی‌ان‌بی‌سی:
مخالفت با استفاده از تیک‌تاک در لایحه بودجه

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه «سی‌ان‌بی‌سی» در گزارش تازه خود از مخالفت با استفاده از تیک‌تاک در لایحه بودجه، خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ شبکه سی‌ان‌بی‌سی در گزارش تازه خود خبرداد:مطابق لایحه جدیدی که در کنگره آمریکا به تصویب رسید، دستگاه‌های دولتی آمریکا ملزم شدند تا از اپلیکیشن چینی تیک‌تاک استفاده نکنند.

براساس لایحه مخارج دو حزبی که روز جمعه هر دو مجلس کنگره تصویب شد، تیک‌تاک از دستگاه‌های دولتی منع می‌شود.

این لایحه، که هنوز باید توسط جو بایدن به قانون تبدیل شود، همچنین از پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی می‌خواهد که بررسی بیشتری را برای کمک به جلوگیری از فروش آنلاین کالاهای تقلبی انجام دهندو شرکت‌هایی را که ادغام‌های بزرگ را دنبال می‌کنند مجبور می‌کند مبلغ بیشتری را برای ارائه پرونده به فدرال بپردازند.

کنگره نتوانست بسیاری از تهاجمی‌ترین لوایح را که فناوری را هدف قرار می‌داد، تصویب کند، از جمله قانون «ضدتراست» که فروشگاه‌های اپلیکیشن توسعه‌یافته توسط اپل و گوگل را ملزم می‌کرد تا گزینه‌های پرداخت بیشتری را به توسعه‌دهندگان ارائه دهند، و اقدامی که حفاظ‌های جدید را برای محافظت از کودکان آنلاین الزامی می‌کند.

اگرچه کنگره امسال نسبت به گذشته پیشرفت بیشتری نسبت به لایحه سازش در مورد استانداردهای ملی حفظ حریم خصوصی داشت، تنها مجموعه‌ای از قوانین ایالتی وجود دارد که نحوه محافظت از داده‌های مصرف‌کننده را تعیین می‌کند.

یک گروه صنعتی کگره را به دلیل «خودداری از گنجاندن پیشنهادهای پیشروی رادیکال و کنترل‌نشده برای اصلاح قانون ضد انحصار آمریکا در این مجموعه تحسین کرد.»

اما لوایحی که قانون‌گذاران در بسته هزینه به تصویب رساندند، همچنان از راه‌های دیگر اثر خود را بر صنعت فناوری خواهند گذاشت.