loader image

جستجو

Netanyahu's advisers took action against him

والا:
مشاوران نتانیاهو علیه او اقدام کردند

مرکز مطالعات سورین

چکیده

خبرگزاری«والا» در گزارش تازه خود ضمن اشاره به این موضوع که مشاوران نتانیاهو علیه او اقدام کردند، به‌نقل از اطبریان نوشت:  هرکسی که به نوعی نزدیک به نتانیاهو تلقی شود، چیزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد.

فهرست مطالب

 به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، خبرگزاری والا در گزارش تازه خود اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» -نامزد نخست‌وزیری- به «گالیت دیستل اطبریان» -عضو کنست- اطلاع داد که انتظار نمی‌رود ‌به‌عنوان وزیر منصوب شود.

در پی حادثه بالکن که برای اولین بار در والا منتشر شد؛ مقامات لیکود مدعی شدند که مشاوران نتانیاهو از زمان اعلام نتایج انتخابات علیه وی اقدام کردند.

در این مورد، «یوناتان اوریخ» -سخنگوی سیاسی نتانیاهو- ‌به‌دنبال مشاجره با لحن تند پیرامون مبارزات انتخاباتی حزب در انتخابات گذشته، «دیستل اطبریان» را در بالکن ساختمان قلعه زئو در تل‌آویو حبس کرد.

در لیکود، ‌آن‌ها بر این باور بودند که عضو کنست به دلیل موقعیت او در انتخابات مقدماتی همراه با این واقعیت که تعداد کمی از زنان در ائتلاف و دولت آینده وجود خواهد داشت، نامزد پست وزارت است.

دیستل اطبریان پس از حادثه اکتبر گذشته به این پرونده پرداخت و سعی کرد روحیه‌ها را آرام کند.

او به بن کاسپیت گفت: با تمام احترامی که برای دختر(منظورش خودش است) مضطرب در بالکن قفل‌شده دارد، افراد بسیار زیادی در داخل بالکن و در اتاق با من بودند.

اوریخ در را محکم کوبید و در عرض یک ثانیه شخصی آمد تا در را باز کند. ناخوشایند بود. فریادهای بلند زیادی شنیده می‌شد و چیزهایی گفته می‌شد که سکوت در برابر ‌آن‌ها خوب بود.

دیستل اطبریان در پاسخ به این سوال که آیا گلدانی را شکسته است، پاسخ داد: من گلدانی را نشکستم و اصلا فکر نمی‌کنم گلدانی آنجا بوده باشد. من علاقه به شایعات زرد را درک می‌کنم.

او افزود که این بحث حول محور چرندیاتی است که من و همه حرفه‌ای‌ها را تلف می‌کند.

او همچنین گفت که می‌خواهد در دفاع از توپاز لوک، یوناتان اوریخ و عوفر گولان، کلمه خوبی بگوید، با توجه به این واقعیت که در کنار نتانیاهو بودن آسان نیست.

هرکسی که به نوعی نزدیک به نتانیاهو تلقی شود، چیزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد.