loader image

جستجو

Joe Biden is likely to succeed in the 2024 election

واشنگتن تایمز:
احتمال جانشینی جو بایدن در انتخابات 2024

مرکز مطالعات سورین

چکیده

 نشریه«واشنگتن تایمز» در گزارش خود با اشاره به پافشاری کاخ سفید برای نامزد شدن بایدن در انتخابات 2024، نوشت: گمانه‌زنی‌های فراوانی وجود دارد که جوبایدن کار و مسئولیتش را به کسی در اردوی دموکرات‌ها واگذار خواهد کرد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، نشریه واشنگتن تایمز در گزارش خود نوشت:صحبت‌ها درباره جانشینی جو بایدن در انتخابات 2024 به علت کهولت سن بایدن و مخالفت‌های سیاسی بیشتر شده است.

در این میان، «کامالا هریس» -معاون رئیس جمهوری- در نظرسنجی‌ها برای جانشینی بایدن پیشتاز است، اما سناتورها و فرمانداران چشم به نامزدی دوخته‌اند.

کاخ سفید پافشاری می‌کند که بایدن برای انتخابات 2024 نامزد خواهد شد، اما گمانه‌زنی‌های فراوانی وجود دارد که او کار و مسئولیتش را به کسی در اردوی دموکرات‌ها واگذار خواهد کرد.

در میان برترین گزینه‌های جانشینی بایدن، کامالا هریس و شماری از اعضای کابینه و فرمانداران، از جمله «فیل مورفی» از -نیوجرسی- مطرح است که ایالت حوزه انتخابیه‌اش را به عنوان نقشه راهی برای دستورکار ملی دموکرات‌ها ارزیابی می‌کند.

فهرستی از دموکرات‌ها وجود دارد که به علت سرشناس بودن یا سلسله‌ای از پیروزی‌شان در رقابت‌های کوچک‌تر، ممکن است به عنوان وارث تاج و تخت این حزب شوند.

سناتورهای چپگرای افراطی از جمله «الیزابت وارن» از ایالت ماساچوست و برنارد سندرز از ایالت ورمونت سابقه‌ای از پیروزی‌ها را بر پایه ترقی‌خواهی دارند و در انتخابات (درون حزبی) سال 2020 شرکت داشتند.

پیش بینی‌ها بر پایه نشانه‌ها حاکی از آن است که آن‌ها بر سر دوراهی قرار گرفته‌اند.

سندرز که خود از بایدن پیرتر است، تردیدهایی را درباره اینکه سومین بار در انتخابات نامزد شود، به وجود آورده است.