loader image

جستجو

دیلی بیست:
اخراج تهیه‌کننده فاکس نیوز به خاطر دیکتاتور نامیدن بایدن

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «دیلی بیست» در گزارش تازه خود از اخراج تهیه کننده فاکس نیوز به خاطر دیکتاتور نامیدن بایدن، خبر داد.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وبگاه دیلی بیست در گزارش تازه خود خبر داد: یک تهیه‌کننده شبکه خبری فاکس نیوز بعد از آنکه در یک زیرنویس خبری «جو بایدن»-رئیس‌جمهور آمریکا- را دیکتاتور نامید، از این شبکه اخراج شد.

تهیه‌کننده یکی از برنامه‌های شبکه فاکس نیوز، به خاطر انتشار متن زیرنویس، که در آن به بایدن عنوان «دیکتاتور تقلیدکار» داده شده بود، از طرف مدیران این شبکه مجبور به استعفا شد.

نکته قابل اهمیت این موضوع آن است که تاکر کارلسون، مجری سابق و بسیار معروف شبکه فاکس نیوز در برنامه خود که از طریق توئیتر پخش می‌شود، بیش از بقیه رسانه‌های آمریکا به این خبر و ابعاد خاص آن در فضای سیاسی آمریکا اشاره کرد.

مجری سابق فاکس نیوز در پیامی ویدئویی از این شبکه به خاطر اخراج یکی از تهیه‌کنندگان خود بر سر ارسال زیرنویسی که در آن جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا «دیکتاتور» خوانده شده بود، شدیدا انتقاد کرد.

به گفته «تاکر کارلسون» -مجری سابق فاکس نیوز- بعدازظهر سه‌شنبه دولت بایدن دونالد ترامپ را بازداشت کرد.

این خبر بزرگی بود که قطعا شما از آن مطلع هستید. در آن شب درست قبل از ساعت ۹ شب فاکس نیوز مشغول پخش گزارشی درباره ناتو در واشنگتن بود. در زیر فیلمی که داشت پخش می‌شد، در پایین صفحه این زیرنویس نقش بست که «دیکتاتور تقلیدگر بعد از بازداشت رقیب سیاسی‌اش دارد در کاخ سفید حرف می‌زند».
این زیرنویس 40 ثانیه روی صفحه ماند، اما تاثیر منفی آن فوری بود.

در داخل فاکس نیوز، زنی که این شبکه را می‌گرداند (سوزان اسکات) به وحشت افتاد. وی ابتدا تهیه‌کننده‌ای را که این زیرنویس را ارسال کرده بود، توبیخ کرد، اما کمتر از ۲۴ ساعت بعد این تهیه‌کننده استعفا کرد.

وی بیش از یک دهه بود که در فاکس نیوز کار می‌کرد و یکی از توانمندترین افراد این شبکه بود.

این تهیه‌کننده پیشنهاد کرد که به خاطر مشتریان فاکس نیوز دو هفته دیگر سر کارش بماند، اما این شبکه به وی گفت میز کارش را تخلیه کند و فوری برود.