loader image

جستجو

Despite threats from Russia, China and Iran, Israel defends itself alone

جروزالم پست:
اسرائیل با وجود تهدیدهای روسیه،‌ چین و ایران به تنهایی از خود دفاع می‌کند

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «جروزالم پست» در یادداشت تازه خود ضمن اشاره به اینکه از نظر اقتصادی، غرب چقدر باید نگران هجوم چین باشد نوشت: اسرائیل با وجود تهدیدهای روسیه ،چین و ایران به تنهایی از خود دفاع می‌کند

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه جروزالم پست در یادداشت خود به‌قلم «برندا کاتن» نوشت: ما از این آگاهی که اسرائیل(رژیم صهیونیستی) از ابتدای پیدایش خود می‌‌دانسته که باید به‌تنهایی، آماده دفاع از خود باشد، احساس آرامش می‌کنیم. و خبر خوب این است که ما می‌توانیم.
مطمئناً ما شاهد یک تغییر شگرف در نظم جهانی هستیم. زمانی بود که رهبری قدرتمند غرب در دستان امن و توانای آمریکا بود.
به طرز وحشتناکی امروز شاهد تضعیف غرب هستیم که دشمنانش در هر دو سطح نظامی و اقتصادی از آن سوء‌استفاده می‌کنند.
مردم به‌ویژه در ماه‌های اول تهاجم روسیه به اوکراین، از شیوه‌ای که غرب به اوکراین کمک می‌کرد، آگاه بودند.
کمک اصلی که اوکراین به آن نیاز دارد، این است که بتواند از بمباران موشکی مداوم روسیه که جبهه غرب نتوانست آن را تامین کند، جلوگیری نماید.
روسیه در سطوح مختلف با ایران همکاری می‌کند.
ایران همچنان اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را به نابودی تهدید می‌کند و در عین حال، از گروه‌های نیابتی خود، جهاد اسلامی فلسطین، به خاطر حملاتش به اسرائیل(رژیم صهیونیستی) تمجید می‌کند.
ایران حامی حزب‌الله لبنان است که حسن نصرالله، رهبر آن، اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را تهدید می‌کند.
از نظر اقتصادی، غرب چقدر باید نگران هجوم چین به دنیای غرب باشد؟ 97 درصد آنتی‌بیوتیک‌های آمریکا از چین سرچشمه می‌گیرند، همانطور که 80 درصد از تمام مواد فعال موجود در داروسازی آمریکایی ساخت چین هستند.
حدود 200 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی آمریکا متعلق به جمهوری خلق چین است که این کشور نیز بیش از هر کشور خارجی دیگری دارای املاک مسکونی در کاخ سفید است.
گذشته از سرمایه‌گذاری عمده در بخش فناوری اسرائیل(رژیم صهیونیستی)، چین مالک بزرگترین تولیدکننده لبنیات این کشور یهودی است.
به علاوه، قراردادی 25 ساله برای مدیریت سه بندر از چهار بندر ما یعنی حیفا، اشدود و ایلات دارد.
پیشینیان ما به دلیل قتل‌عام، از لهستان و روسیه گریختند. آیا کسی می‌توانست تصور کند که 6 میلیون یهودی، از جمله 2 میلیون کودک، به شیوه‌ای غیرقابل تصور سیستماتیک و وحشیانه به قتل برسند؟
در حالی که یهودستیزی، ناپدید نشده است، آن‌چه که برای گذشتگان ما 2000 سال انکار شده بود، دیگر برای ما انکار نمی‌شود.