loader image

جستجو

Israel is forming a special team to assassinate Hamas leaders abroad

تایمز اسرائیل:
اسرائیل تیم ویژه برای ترور رهبران حماس تشکیل می‌دهد

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «تایمز اسرائیل» در گزارشی نوشت: دولت اسرائیل در تلافی حملات دو ماه گذشته، تیم‌های ترور را برای کشتن رهبران حماس به خارج از کشور اعزام می‌کند.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، روزنامه تایمز اسرائیل در گزارش خود نوشت: گزارش‌ها حاکی است که اورشلیم به متحدان خارجی خود اطلاع داده که در تلافی موج حمله‌های مرگبار تروریستی، چند تیم را به منظور قتل هدفمند رهبران گروه تروریستی حماس که مقیم خارج از کشور هستند، آماده می‌کند.

منابع بی‌نام امنیتی در گفتگویی با تایمز لندن که روز دوشنبه منتشر شد، گفته‌اند باید برای سازمان تروریستی [حماس] «پیامی صریح» فرستاد.
گرچه حماس مسؤولیت اکثر حمله هایی که از ۲۲ مارس آغاز شد و ۱۹ کشته در اسرائیل(رژیم صهیونیستی) و کرانه باختری بجای گذاشت را به عهده نگرفته، اما «یحیی سینوار»، رهبر گروه در غزه بارها فلسطینیان را فراخوانده تا به اسرائیلی‌ها حمله کنند.

این گروه همچنین علنا مهاجمان را تحسین کرده و به انجام تهاجمات بیشتر تشویق نموده است.

با این حال، گروه تروریستی حماس، مسؤولیت حمله ماه گذشته که طی آن افسر گارد امنیتی شهرک اریئل در کرانه باختری کشته شد را بر عهده گرفت.

گرچه قانونگذاران و متخصصان اسرائیلی در تلافی موج ترور کنونی که فراخوانش را سینوار از ناحیه محصوره ساحلی داده، موافق قتل او بوده‌اند، اما مقامات همچنین از اقدام به قتل‌های هدفمند در غزه و کرانه باختری ابا دارند، زیرا ممکن است انگیزه شلیک راکت به شهرهای اسرائیلی شود.