loader image

جستجو

Israel is the ugliest face of brutal colonialism

میدل ایست مانیتور:
اسرائیل زشت‌ترین چهره استعمار وحشیانه است

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «ایست مانیتور» نوشت: اسرائیل 11 نوع جنگ علیه فلسطینی‌ها به راه انداخته تا تاریخ، جفرافیا و فرهنگ آن‌ها را مصادره کند.

فهرست مطالب

 به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وبگاه میدل ایست مانیتور در یادداشت تازه خود به‌قلم «سلمان ابوسته» نوشت: اسرائیل(رژیم صهیونیستی) در این 27 هزار و 60 روزی که از عمر خود سپری کرده، در زشت‌ترین حالت خود بوده و هم‌چنان به این حالت ادامه می‌دهد.

از قصابی زنان حامله در دیر یاسین به دست گرو‌های تروریستی صهیونیست در 1948 گرفته تا قتل خونسردانه شیرین ابوعاقله در هفته گذشته و حمله به کسانی که تابوت او را حمل می‌کردند. وحشی‌گری اسرائیل حد و مرز نمی‌شناسد.

اسرائیل(رژیم صهیونیستی) فقط از سال 1947 تا 1953 مرتکب 156 مورد قتل‌عام مردم بی‌گناه شد، دو سوم از مردم فلسطین را بی‌خانمان کرد که بیشترین تعداد در طول تاریخ فلسطین بوده است.

خدای صهیونیستی این اسرائیل(رژیم صهیونیستی) اشتهای سیری‌ناپذیری برای خون دارد. محراب آن باید با خون فلسطینی‌های بی‌گناه تقدیس شود.

هیچ‌کس راه فراری از این هوس به خونریزی ندارد؛ نه کودکانی مثل محمد الدره که در سال 2000 کشته شد، نه پدرش و نه پدربزرگش که در سال 1948 از خانه‌اش رانده شد.

«بومی‌ها» در دیگر پروژه‌های استعماری به صورت افرادی تصور می‌شدند که تاریخ و فرهنگی مشابه استعمارگران ندارند.

تمدن استعمارگران غربی که از قرن 15هم شروع شده بود، نمی‌توانست بدون میراث فلسطینی رشد کند. اورشلیم مدت‌ها قبل از اینکه لندن برای بریتانیا یا حتی انگلیس باشد، متعلق به فلسطینی‌ها بوده است.

گذشت زمان در دیگر پروژه‌های استعماری این جنایت را تکمیل و آن را به‌عنوان تاریخ قدیمی مهر و موم کرد، اما در فلسطین، وجود 74 سال استعمارگری اسرائیل(رژیم صهیونیستی) به معنای 74 سال تداوم مقاومت مشروع فلسطین بوده است و این مقاومت تا جایی که لازم باشد، ادامه خواهد یافت.

یک نمونه تروریست یهودی آلمانی به نام هلموت اوسترمن است. او آلمان را در سال 1939 ترک کرد و برای پیوستن به یک سازمان تروریستی به فلسطین آمد.

او در سال 1948 بر روی تپه‌ای در هولیگات نشسته بود، مسلسلی در دست داشت و به دریایی از پناه‌جویان نگاه می‌کرد که به سوی نوار غزه رانده می‌شدند.

او نام خود را به يوری آونری تغییر داد و هیچ‌گاه حق مشروع بازگشت آوارگان یا همان قربانیانش را نپذیرفت. حالا اسرائیل و آلمان بهترین متحدان هستند.

اسرائیل(رژیم صهیونیستی) 11 نوع جنگ علیه فلسطینی‌ها به راه انداخته تا تاریخ، جفرافیا و فرهنگ آن‌ها را مصادره کند و مدعی است ولگردهایی مردم اصلی فلسطین هستند که از مناطق گسترده روسیه، لهستان و آلمان آمده‌اند.

این ادعای آن‌ها مضحک است که می‌گوید آن‌ها بعد از 2000 سال «بازگشته‌اند» تا اموال متروکه خود را بازپس گیرند.

جوانان فلسطینی بر خلاف انتظار صهیونیست‌ها ریشه و میراث خود را فراموش نکرده‌اند. آن‌ها ارثیه پدری خود را ترک نکرده‌اند. حالا با شناخت و اراده آن‌هاست که بنای انکار صهیونیستی ترک می‌خورد.

دنیای غرب حالا آن چیزی را می‌داند که ما 74 سال قبل می‌گفتیم، اما آن موقع گوش نمی‌کرد.

همین موضوع در مورد جوانان غربی نیز صادق است که سیاستمداران آن‌ها اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را ساختند و مسئول جنایات آن هستند.

کسانی که مرتکب این جنایات شده‌اند، به آن کمک یا از آن حمایت نموده یا در مقابل آن سکوت کرده‌اند، بسیار بیشتر از خود جنایت محکوم به قضاوت ابدی می‌شوند. آگاه باشید؛ آن روز نزدیک است.