loader image

جستجو

Increasing crime rate in America

وال استریت ژورنال:
افزایش میزان جرم و جنایت در آمریکا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

وبگاه «وال استریت ژورنال» در گزارش تازه خود از افزایش میزان جرم و جنایت در آمریکا خبر داد و اعلام کرد: بدون در نظر گرفتن حمله ساده، میزان جرایم خشونت‌آمیز شهری در این بازه 54 درصد افزایش یافته است.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، وبگاه وال استریت ژورنال در گزارش تازه خود به‌قلم «جفری اندرسون» اعلام کرد: مفسران و مدافعان چپ‌گرا در سال گذشته اصرار داشتند که میزان جرم و جنایت در حال کاهش است.

بزرگترین نظرسنجی جنایی کشور خلاف این را می‌گوید: «نرخ جرم و جنایت کاهش نیافته است و جرایم شهری بسیار بدتر از دوران قبل از جورج فلوید است».

NCVS که توسط اداره سرشماری و اداره آمار دادگستری اداره می‌شود، مربوط به دولت نیکسون است و یکی از بزرگترین نظرسنجی‌های فدرال در مورد هر موضوعی است.

سالانه از حدود 230 هزار ساکن آمریکا می‌پرسد که آیا قربانی جنایت شده‌اند یا خیر. سپس در مورد ماهیت جنایت و اینکه آیا به پلیس گزارش شده است، می‌پرسد.

بر اساس گزارش NCVS، میزان جرایم خشونت‌آمیز شهری از سال 2019 تا 2023، 40 درصد افزایش یافته است.

بدون در نظر گرفتن حمله ساده، میزان جرایم خشونت‌آمیز شهری در این بازه 54 درصد افزایش یافته است.

از سال 2022 تا 2023، میزان جرایم خشونت‌آمیز شهری به میزان ‌‌قابل‌توجهی از نظر آماری تغییر نکرده است، بنابراین به نظر می‌رسد که این نرخ‌های بالاتر جرم و جنایت، هنجار جدیدی در شهرهای آمریکا باشد.

میزان جرایم خشونت‌‌‌آمیز در مناطق حومه شهر و روستا اساساً از سال 2019 بدون تغییر بوده است.

در مناطق حومه شهر در سال 2019، 22.3 نفر به ازای هر 1 هزار نفر قربانی خشونت شده‌اند، در مقایسه با سال 2023، 23.3 قربانی وجود داشت که از نظر آماری تغییری ناچیز است.

در مناطق روستایی، این میزان در سال 2019، 16.3 و در سال 2023، 15.3 بود که باز هم تغییر آماری معنی‌داری نداشت.

یافته‌های NCVS به چهار دلیل بسیار قابل اعتمادتر از ارقام دفتر تحقیقات فدرال است که مفسران چپ‌گرا بر آن تأکید دارند.

اول، ارقام NCVS آمار نهایی هستند، نه ارقام مقدماتی جزئی سال. دوم، اف‌بی‌آی در سال 2021 به سیستم گزارش‌دهی جدیدی روی آورد که مقایسه‌های سال به سال (از قبل تا بعد از تغییر آن) را اگر غیرممکن نگوییم دشوار می‌کند.

سوم، NCVS یک نظرسنجی نماینده ملی است، در حالی که اف‌بی‌آی فاقد داده‌های تعداد نسبتاً زیادی از سازمان‌های مجری قانون، از جمله اداره پلیس لس‌آنجلس است و ترکیبی از آژانس‌هایی که هرسال داده‌ها را گزارش می‌کنند، ندارد.

چهارم، اف‌بی‌آی توسط دولت فدرال به‌عنوان یک آژانس آماری اصلی در نظر گرفته نمی‌شود، بنابراین توانایی آن برای جبران چنین داده‌های از دست رفته محدود است.