loader image

جستجو

Disclosure of correspondence of the former head of the British Secret Service

اسپوتنیک:
افشای مکاتبات رییس سابق سازمان اطلاعات مخفی بریتاینا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

رسانه «اسپوتنیک» در گزارشی از افشای مکاتبات رییس سابق سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا خبر داد.

فهرست مطالب

به گزارش مرکز مطالعات سورین، رسانه اسپوتنیک در گزارشی خبرداد: سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: رسوایی سیاسی داخلی دیگری در لندن رخ داد. مکاتبات »ریچارد دیرلاو» -رئیس سابق سرویس اطلاعاتی ام‌آی ۶- با مقامات بلندپایه بلوک قدرت دولت بریتانیا و فعالان مدنی فاش شد.

ماریا زاخاروا می‌نویسد: بریتانیا طی سال‌های ۲۰۱۸-۲۰۱۹ اتحادیه اروپا را ترک می‌کند، مذاکرات طولانی و بسیار دشواری با بروکسل در مورد پارامترهای «جدایی» در جریان است.

به گفته برخی از مقامات امنیتی به رهبری «دیرلاو» -نخست‌وزیر ترزا می- بسیار آرام است، برنامه او بسیار «نرم» است، لازم است رئیس کابینه جایگزین شود.

او نوشت: برای مثال، «گویتیان پرینس» -مشاور دفاعی بریتانیا- می‌نویسد: در حال حاضر، من درگیر تلاش‌هایمان برای پایان دادن به توافق وحشتناک خروج از اتحادیه اروپا هستم که نخست‌وزیر می در حال آماده‌سازی آن است. تمام مواد را در اختیار او قرار دهید.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه می‌نویسد: و در اینجا بخش دیگری از مکاتبات وجود دارد: هدف این است که هرگونه معامله‌ای را که بر اساس نقشه شوم و فاجعه آمیز چکرز انجام می‌شود، مسدود کنیم. در صورت لزوم، حذف نخست‌وزیر می و جایگزین کردن او با شخصی که مناسب باشد.

زاخاروا افزود: و فقط چند ماه بعد: فعلاً از شر او خلاص شوید و کار را تمام کنید. زاخاروا تصریح کرد: صادقانه بگویم، به نوعی با آرمان‌های ظاهرا دموکراتیک سلطنت پارلمانی بریتانیا همخوانی ندارد.