loader image

جستجو

Criticism of Biden's position on the end of the Corona epidemic

هیل:
انتقاد از موضع بایدن در مورد پایان همه‌گیری کرونا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

روزنامه «هیل» در یادداشت خود با اشاره به صحبت‌های بایدن در برنامه تلویزیونی درباره کرونا‌،‌ به بررسی انتقاد از موضع بایدن در مورد پایان همه‌گیری کرونا پرداخت.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ روزنامه هیل در یادداشت خود خبر داد: گروهی از معترضان آمریکایی با تجمع در مقابل کاخ سفید اعتراض خود را به سیاست‌های دولت جو بایدن در زمینه مقابله با کرونا اعلام و تأکید کردند این همه‌گیری هنوز به پایان نرسیده است.

برخی از معترضان که از عوارض طولانی‌مدت کرونا رنج می‌برند، از بایدن به خاطر اظهاراتش مبنی بر این که همه‌گیری کرونا به پایان رسیده است، انتقاد کردند.

بایدن این مطلب را در برنامه «60 دقیقه» شبکه تلویزیونی سی بی اس که روز یکشنبه پخش شد، بیان کرد.

تظاهرکنندگان که برخی که از آن‌ها از آنسفالومیلیت میالژیک یا سندرم خستگی مزمن رنج می‌برند، در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند، روی پیاده‌رو دراز کشیده بودند.

«بن هسو بورگر» یکی از تظاهرکنندگان و از مسئولان برگزاری این اعتراض، در بیانیه‌ای تاکید کرد: ما نیازمند اقدام فوری دولت هستیم.

وی گفت: ما به بیماری سندرم خستگی مزمن و کرونای طولانی مدت مبتلا هستیم، اما امروز اینجا گردهم آمده‌ایم و بدن خود را در معرض خطر قرار داده‌ایم تا به رئیس‌جمهوری بگوییم که این همه‌گیری هنوز به پایان نرسیده است و میلیون‌ها نفر از ما بر اثر بیماری پس از آلوده شدن به این ویروس ناتوان شده‌ایم.

ما از بایدن می‌خواهیم که سندرم خستگی مزمن و کووید بلند‌مدت را یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند.

تظاهرکنندگان همچنین خواستار سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیقات و آموزش عمومی همچنین افزایش دسترسی به درمان و حمایت اقتصادی از بیماران مبتلا به علائم کرونای طولانی‌مدت شدند.

آن ها همچنین از دولت خواستند تا به اجرای اقدامات اثبات شده برای جلوگیری از گسترش کرونا مانند توزیع ماسک‌های با کیفیت بالا و تخصیص بودجه ثابت فدرال برای تداوم واکسیناسیون و آزمایش تشخیص ویروس ادامه دهد.