loader image

جستجو

Iran; The greatest threat to Israel

آروتز شوا:
ایران؛ بزرگ‌ترین تهدید اسرائیل

مرکز مطالعات سورین

چکیده

شبکه «آروتز شوا» در گزارش  خود با اشاره به اینکه ایران بزرگ‌ترین تهدید اسرائیل است،‌ اعلام کرد: اسرائیل با یک تلاش منسجم که توسط ایران کنترل می‌شود و توسط حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی انجام می‌شود، مواجه است.

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ شبکه آروزتا شوا در گزارش خود به‌قلم «آویل شیین استیونز» اعلام کرد: اخیراً رسانه‌های ایران اظهارات رهبران اپوزیسیون اسرائیل(رژیم صهیونیستی) و ژنرال‌های بازنشسته را تبلیغ می‌کنند که فروپاشی قریب‌الوقوع اسرائیل(رژیم صهیونیستی) را پیش‌بینی کرده و از سربازان ارتش اسرائیل(رژیم صهیونیستی) خواسته‌اند از دستورات تمرد کنند.

«حسین سلامی» -فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران- «حسن نصرالله» -رهبر حزب‌الله- و فرماندهان و مبلغان مختلف حماس و جهاد اسلامی با استناد به این اظهارات اعلام کردند که اسرائی(رژیم صهیونیستی)ل در حال فروپاشی و نابودی آن قریب‌الوقوع است و خواستار آمادگی نیروهای جهادی خود برای پیروزی شدند.

مقصر اینکه دشمنان اسرائیل(رژیم صهیونیستی) احساس قدرت می‌کنند و ایران، حزب‌الله و حماس معتقدند که می‌توانند بدون مجازات به اسرائیل(رژیم صهیونیستی) حمله کنند، دولت قبلی است.

دولت لاپید بنت که هیچ اقدامی برای مبارزه با قابلیت‌های نظامی رو به رشد خود در غزه و لبنان انجام نداد تا زمانی که در رأی عدم اعتماد شکست خورد و انتخابات برگزار شد. چرا؟ زیرا وجودش به حزب رام اخوان المسلمین وابسته بود.

اسرائیل(رژیم صهیونیستی) با یک تلاش منسجم که توسط ایران کنترل می‌شود و توسط حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی انجام می‌شود، مواجه است.

ایران همچنین سوریه را از طریق بشار اسد، عراق را از طریق شبهه‌نظامیان شیعه خود و یمن را از طریق حوثی‌ها کنترل می‌کند.

درنتیجه، شکست نظام ایران، حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی را تنزل خواهد داد.

علاوه بر این، سرنگونی نظام روحانیون می‌تواند آسان‌تر از نابودی حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی باشد.

ایران زرادخانه‌های موشکی عظیمی را در اختیار آن‌ها قرار داده است. آن‌ها تهدیدی فوری‌تر از روحانیون برای اسرائیل هستند.

تسلط روحانیون بر ایران در حال ضعیف شدن است. بر اساس گزارش‌ها، بیش از 80 درصد از مردم ایران از نظام متنفرند و خواهان سرنگونی آن هستند.

اسرائیل(رژیم صهیونیستی) باید با حمایت مستقیم سیاسی از آزادی در ایران و از طریق خرابکاری و براندازی از مردم ایران در مبارزاتشان برای سرنگونی نظام حمایت کند.

تنها راه‌حل درازمدت برای برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران، پایان دادن به این نظام است. اسرائیل(رژیم صهیونیستی) باید حملات هدفمند خود را علیه سران حماس و جهاد اسلامی تجدید کند.

اسرائیل همچنین باید با مغالطه دولت بایدن که وانمود می‌کند دولت و نیروهای مسلح لبنان نهادهای مستقل و طرفدار آمریکا هستند، مقابله کند.