loader image

جستجو

How is Trump winning and losing in the election

امریکن گریتنس:
برد و باخت ترامپ در انتخابات چگونه است؟

مرکز مطالعات سورین

چکیده

موسسه «امریکن گریتنس» در گزارشی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،‌به بررسی این سوال پرداخت که بردو باخت ترامپ در انتخابات چگونه است؟

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین، موسسه امریکن گریتنس در گزارشی به‌قلم «ویکتور دیویس هانسون» نوشت: خبر خوب برای ‌‌‌‌کارزار ترامپ این است که «کامالا هریس» نامزد دموکرات‌ها، یک چپ‌گرای سرسخت کالیفرنیایی مادام‌العمر با حمایت‌های افراطی است که با آنچه عملاً این ایالت را ویران کرده، سازگار است.

او به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور نیروی محرکه سیاست‌های ترقی‌خواهان غیرمحبوب و غیرقابل اجرا جو بایدن، مانند مرزهای باز، مهاجرت غیرقانونی گسترده، تورم، دامن زدن به تفرقه، استدلال برای تعقیب کیفری سهل‌انگیز یا کاهش بودجه پلیس بود.

ترامپ می‌تواند با یادآوری مکرر به رای‌دهندگان که هریس چپ‌گراترین نامزد ریاست‌جمهوری در تاریخ مدرن است، به راحتی در ایالت‌های نوسانی پیروز شود.

با این حال، تنها 90 روز دیگر برای افشای سوابق افراطی هریس باقی مانده است و مدیران او به او اجازه نمی‌دهند که به‌طور غیرمجاز صحبت کند یا با روزنامه‌نگاران واقعی مصاحبه کند.

او حماقت ذاتی و سوابق افراطی خود را پنهان و در عوض یک شخصیت نوشته شده و دستور کار شبهه‌مرکزگرا را به ملت معرفی می‌کند. تقریباً زمانی برای تعریف مجدد هریس منزوی وجود ندارد، زیرا او هرگز نامزد نامزدی سال 2024 نبود.

هریس مطمئناً یک کاندیدای دموکرات است، زیرا او با قول دادن به انتخاب معاون رئیس‌جمهور سیاه پوست که احتمالاً یک زن باشد، به پایگاه چپ تندرو خود که نامزدی او را با اجبار انصراف رقبای اولیه غیرانتخابی خود تنظیم کرده بود، سرکشی کرد. گاهی اوقات خود را به‌عنوان «اولین» سناتور هندی-آمریکایی کالیفرنیا معرفی می‌کند، گاهی اوقات لهجه خود را به پاتوی سیاه تغییر می‌دهد تا بر اعتبار ظاهراً سیاه پوست خود تأکید کند.

اثبات اینکه هریس یک منتخب گوناگونی، انصاف و شمول است، یک فرصت‌طلب بیدار، یک ریاکار، یک فرد کاملاً بی‌کفایت، کودکانه و غیرقابل تشخیص از جو بایدن است، نمی‌تواند حتی یک رای اضافی MAGA در ایالت‌های نوسان یا یک دموکرات جدید متنفر از ترامپ را به دست آورد.

ترامپ باید کامالا هریس را با تاکید مجدد بر مواضع افراطی مادام‌العمر خود و یا افشا شدن به‌عنوان یک فرصت‌طلب وادار کند که پاک شود. تمرکز بر صورت‌حساب بهره سالانه 1.2 تریلیون دلاری بایدن هریس برای بدهی‌ها، نرخ‌های بهره بالاتر، 10 میلیون بیگانه غیرقانونی حسابرسی نشده، مرزی که وجود ندارد و قیمت‌های کالاهای اساسی ضروری برای زندگی، غذاهای کلیدی، سوخت، نیرو، مسکن، بیمه و مراقبت‌های بهداشتی.

ترامپ باید از هریس بپرسد که چرا او به‌طور ناگهانی به جای اینکه به کاری که انجام داده افتخار کند، شرمنده شد، زیرا به خود می‌بالید و «مفتخر» است که آخرین نفر در اتاق با بایدن در تصمیم برای فرار با شرم از افغانستان بوده است.

جناحچپ باید از «تنوع» و «نخستین معاون زن و سیاهپوست» و «نامزد سیاه‌پوست و هندی» بودن او صحبت کند. ترامپ باید پاسخ دهد: «او کاندیدای تنوع است. من کاندیدای وحدت هستم.»

یک راه رو به جلو این است که بر حکومت فاجعه بار بایدن در چهار سال گذشته تمرکز کنیم و هریس را مالک آن کنیم. در مناظره‌های بعدی، ترامپ نه تنها باید از صفت‌های گسترده مشخص برای بایدن و هریس مانند «فاجعه» و «وحشتناک» استفاده کند، ، بلکه باید هریس را به آنچه که بایدن در واقع انجام داد، مرتبط کند.