loader image

جستجو

Trump is thinking of starting a third party in America

هافینگتون پست:
ترامپ در فکر راه‌اندازی حزب سوم در آمریکا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

نشریه «هافینگتون پست»  با اشاره به این موضوع که ترامپ در فکر راه اندازی حزب سوم در امریکا است، تاکید کرد: چنین اقدامی شانس ترامپ را برای رسیدن به پیروزی در کاخ سفید از بین می‌برد

فهرست مطالب

به‌گزارش مرکز مطالعات سورین،‌ نشریه هافینگتون پست در یک گزارشی اعلام کرد: «دونالد ترامپ» این ایده را مطرح کرده است که اگر رهبران جمهوری‌خواه از نامزدی او برای انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت نکنند، کارزار ایجاد یک حزب سوم را به راه خواهد انداخت.

ترامپ با انتشار مقاله‌ای در سایت «تروث سوشیال» در روز چهارشنبه نشان داد که چنین ایده‌ای را دنبال می‌کند.

چنین اقدامی شانس ترامپ را برای رسیدن به پیروزی در کاخ سفید از بین می‌برد؛ اما این موضوع امیدهای جمهوری‌خواهان را نیز از بین می‌برد، که در واقع مجازاتی مناسب به دلیل دست رد زدن به سینه رئیس‌جمهوری محبوب سابق محسوب می‌شود.

آیا فکر می‌کنم ترامپ می‌تواند ‌به‌عنوان نامزد یک حزب برنده (انتخابات) شود؟ خیر. آیا من به او ‌به‌عنوان یک نامزد حزب ثالث رای می‌دهم؟ بله. زیرا من دیگر علاقه‌ای به حمایت از این قطار فاسد ندارم.

ماشین جمهوری‌خواهان قصد ندارد به ما اجازه دهید بار دیگر ترامپ را انتخاب کنیم: او یک بازیکن تیمی نیست.

آن‌ها ترجیح می‌دهند در انتخابات به دموکرات‌ها ببازند تا این که بخواهند با ترامپ برنده شوند.

زمانی که اکثر جمهوری‌خواهان ترامپ را می‌خواهند، اما حزب جمهوری‌خواه می‌گوید ما نمی‌توانیم او را داشته باشیم، چه کاری باید انجام دهیم؟

آیا ما به ران دیسانتیس رأی می‌دهیم، زیرا او بسیار بهتر از هر دموکراتی است؟ من می‌گویم نه، ما تسلیم خواسته‌های دیگری نمی‌شویم.

ترامپ پیشتر نیز ایده ایجاد حزب سوم را نیز مطرح کرده بود.

«جاناتان کارل» -خبرنگار ای‌بی‌سی در کاخ سفید- در کتاب خود با عنوان «خیانت: اقدام نهایی نمایش ترامپ» نوشت ترامپ یک بار به «رونا مک دانیل» -رئیس کمیته ملی جمهوری‌خواه- گفت کارش با جمهوری‌خواهان تمام شده و در حال راه‌اندازی حزب خودش است.

مک ‌دانیل به او هشدار داد: شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید. اگر این کار را بکنید، ما برای همیشه شکست خواهیم خورد.