loader image

جستجو

Biden's effort to deal with armed violence in America

رویترز:
تلاش بایدن برای مقابله با خشونت‌های مسلحانه در آمریکا

مرکز مطالعات سورین

چکیده

خبرگزاری «رویترز» در یادداشتی از تلاش بایدن برای مقابله با خشونت‌های مسلحانه در آمریکا،‌خبر داد و نوشت: بایدن برای تشریح طرح‌هایی نظیر درخواست 37 میلیارد دلاری از کنگره برای برنامه پیشگیری از جرم و کاهش جرایم مسلحانه به پنسیلوانیا می‌رود.

فهرست مطالب

به‌گزارش ر،‌ خبرگزاری رویترز دریادداشتی نوشت: رئیس‌جمهور آمریکا برای گفت‌و‌گو درباره مقابله با خشونت‌های مسلحانه به پنسیلوانیا می‌‌رود.

«جو بایدن« رئیس‌جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه به ایالت کلیدی پنسیلوانیا سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش‌ها برای کاهش خشونت‌های مسلحانه که یکی از نگرانی‌های اصلی آمریکایی‌ها در آستانه انتخابات کنگره در ماه نوامبر است، گفت‌و‌گو کند.

بایدن از سفر خود به شهر کوچک ویلکس-بار برای تشریح طرح‌های خود استفاده خواهد کرد. طرح‌هایی نظیر درخواست 37 میلیارد دلاری از کنگره برای برنامه‌های پیشگیری از جرم و اعطاء بخشی از این پول به پلیس برای کاهش جرایم مسلحانه.

در آستانه انتخابات ماه نوامبر، بسیاری از نامزدهای جمهوری‌خواه، دموکرات‌ها را به گونه‌ای نشان می‌دهند که به مبارزه با روند رو به رشد جرم و جنایت در برخی از مناطق کشور علاقه‌ای ندارند.

با وجود اینکه بسیاری از دموکرات‌ها، از جمله بایدن، هرگز از کاهش بودجه پلیس حمایت نکرده‌اند، جمهوری‌خواهان در تلاش هستند تا آن‌ها را به جنبش «کاهش بودجه پلیس» که از اعتراضات عدالت نژادی سال 2020 برخاسته است، مرتبط کنند.

همچون سال 2020، زمانی که بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد، پنسیلوانیا در ماه نوامبر و در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 یک ایالت سرنوشت‌ساز خواهد بود.

پنسلوانیا یکی از چند ایالت تعیین‌کننده سرنوشت اکثریت سناست که با اختلاف جزئی در دست دموکرات‌ها قرار دارد.

اما برخی از نامزدهای دموکرات در این ایالت و ایالت‌های دیگر در همراهی بایدن در مسیر مبارزات انتخاباتی تردید دارند، زیرا نگران هستند که محبوبیت پایین بایدن مبارزات انتخاباتی آن‌ها را به شکست بکشاند.